Vet ikke om jeg kan kalle det cravings, men MÅ ikke ha det. Men det eneste som frister om dagen er usunn mat og fast food... huff 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Gått rundt og hatt lyst på dundersalt av alle ting [emoji23]
Har egentlig ikke spist sukker på 6 mnd, men i slutten av desember begynte ett sug å melde seg gitt [emoji12]
Hehe.. merkelig hva man plutselig kan få lyst på [emoji6]Jeg spiser også masse dundersalt og hockeypucker, selv om jeg prøver å begrense meg littegrann![]()
har aldri vært spesielt glad i brødmat, men har nå konstant lyst på brødskiver med servelat.
Loff med smør og kjøttpudding! Det er jo ikke godt [emoji23]
Jeg spiste masse mango i går. Med skje. Det var genialt! Slapp at det hang fast masse drit mellom tennene [emoji18]Mango og ifa [emoji33]
[emoji50] Hjelp [emoji85] hehe..Loff med smør og kjøttpudding! Det er jo ikke godt [emoji23]
Kald også, vel å merke... [emoji85][emoji85][emoji85][emoji23][emoji50] Hjelp [emoji85] hehe..
Huff [emoji23] Jaja, så lenge det funker [emoji6]Kald også, vel å merke... [emoji85][emoji85][emoji85][emoji23]
Shit! Det fikk jeg akutt lyst på [emoji23][emoji106]Isbiter er DIGG og hjelper mot kvalme [emoji7]