Cravings.....

Vet ikke om jeg kan kalle det cravings, men MÅ ikke ha det. Men det eneste som frister om dagen er usunn mat og fast food... huff :p

Gått rundt og hatt lyst på dundersalt av alle ting [emoji23]
Har egentlig ikke spist sukker på 6 mnd, men i slutten av desember begynte ett sug å melde seg gitt [emoji12]

Jeg spiser også masse dundersalt og hockeypucker, selv om jeg prøver å begrense meg littegrann o_O
har aldri vært spesielt glad i brødmat, men har nå konstant lyst på brødskiver med servelat.

Jeg spiser også masse dundersalt og hockeypucker, selv om jeg prøver å begrense meg littegrann o_O
har aldri vært spesielt glad i brødmat, men har nå konstant lyst på brødskiver med servelat.
Hehe.. merkelig hva man plutselig kan få lyst på [emoji6]
De siste dagene har rista loff med blåbærsyltetøy vært min store last [emoji12]

Appelsiner og epler har det gått uvanlig mye av i det siste!
Men blir skikkelig uggen i magen av det[emoji24]
Ellers har jeg lyst på (sterke) nudler med sjokomelk til. (Den som heter sjokomelk liksom, det MÅ være den).
Og litt surt godis.
Men blir utrolig fort full i magen. Og kvalm. Så det er liksom disse tingene jeg vil ha. Og helst ingenting annet. Knekkebrød med gulost kan gå til nød.

Jeg har ingen ting jeg bare MÅ ha jeg [emoji57]
Hadde ikke det i de andre svangerskapene heller. Ikke mer enn ellers. Har jo perioder der jeg bare spiser det ene eller det andre. Men det har ikke noe med graviditeten å gjøre.

FRUKT! Først var det pære, så klementin, nå er det druer. Og sjokolade er BLÆH, akkurat som sist....

Back
Topp