Cravings

Big one pizza med potetsalat og gastromat er min lille rare favoritt i helgene :p

Klementiner; i likhet med da jeg gikk gravid med sønnen:) Brødmat derimot er helt pyton!

Brødmat, helst med skinke, gulost, paprika og agurk! Ferdig med brunost-greia mi...Har en ting for oster altså :confused:

Kjenner det igjen fra de to andre gangene, ALDRI har brødmat smakt så godt som når jeg er gravid :rolleyes:

Brødmat, helst med skinke, gulost, paprika og agurk! Ferdig med brunost-greia mi...Har en ting for oster altså :confused:

Kjenner det igjen fra de to andre gangene, ALDRI har brødmat smakt så godt som når jeg er gravid :rolleyes:

Enig med deg! Brød er helt herlig om dagen!
Ellers har jeg ingen cravings, bortsett fra at jeg hadde smålyst på grovbrød med makrell i tomat en stund. Og med dårlig matlyst var taco det eneste jeg hadde lyst på til middag.

Ingen matlyst i det hele tatt og ingenting som frister. Eneste jeg føler jeg craver er mammas hjemmelagde brød og hjemmelagde jordbærsyltetøy. Men hun bor 6 timer bort så det blir ikke så lett :P ellers er jeg så sugen på spekemat, men det er jo også umulig så livet er morsomt for tiden :P ;)

Egentlig veldig lite "cravings", men har dilla på O'boy for tiden. Er dog ikke uvanlig at jeg har dilla på noe i perioder, gravid eller ei. Hadde cravings på appelsinjuice i starten, men etter å ha kastet opp etter å ha drukket litt mye av det en dag så forsvant den lysten gitt. :knegg:

Egentlig veldig lite "cravings", men har dilla på O'boy for tiden. Er dog ikke uvanlig at jeg har dilla på noe i perioder, gravid eller ei. Hadde cravings på appelsinjuice i starten, men etter å ha kastet opp etter å ha drukket litt mye av det en dag så forsvant den lysten gitt. :knegg:

Haha, "fiss og æss" som sønnen min sier :p hørtes ikke særlig godt ut for systemet heller.

Hehe.. Hvis ikke graviditeten er offentlig enda, så ville jeg nok ventet med å spise det foran noen andre :p

Her er banan og iskaldt vann det som jeg stort sett har lyst på. Andre ring går så opp og ned. Men jeg som alltid har vært glad i mais derimot, brekker meg bare jeg ser det :p
Haha :p Blir bare spist hjemme ja. Sitter og spiser det nå faktisk :D

Jeg tror aldri jeg har spist så mye knekkebrød med gulost i mitt liv før :p Med smør, og litt ekstra havsalt på, og gjerne et glass sjokomelk til ;)

Kyllingvinger med masse krydder (fra varmdisken), spareribs, gelé.. men veldig spiser lite om gangen :( etter å ikke ha spist noe særlig på 3 mnd så har magesekken merkelig nok krympa :P

Hos meg går det i klementiner og Coco pops frokostblanding. Det er det eneste jeg har lyst på om dagen.

Skal prøve meg på hamburger fra bensinstasjonen i kveld, da det har begynt å friste mer den siste tiden :)

Men hvordan kom du på tanken at det skulle være no godt? :o
Jeg satt å spiste melonyoghurt, men fikk plutselig veldig lyst på pepperkake, så tenkte jeg hvorfor ikke prøve å dyppe den i yoghurten? NAM!! :D

Jeg tror aldri jeg har spist så mye knekkebrød med gulost i mitt liv før :p Med smør, og litt ekstra havsalt på, og gjerne et glass sjokomelk til ;)

Signerer den ass! :p En pakke med hvitost og en pakke med knekkebrød går unna før de andre rekker å forsyne seg, for å si det sånn.

Jordbær og ananas :)

Back
Topp