Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Brødmat, helst med skinke, gulost, paprika og agurk! Ferdig med brunost-greia mi...Har en ting for oster altså
Kjenner det igjen fra de to andre gangene, ALDRI har brødmat smakt så godt som når jeg er gravid![]()
Pepperkake dyppet i melon yoghurt! ❤

Egentlig veldig lite "cravings", men har dilla på O'boy for tiden. Er dog ikke uvanlig at jeg har dilla på noe i perioder, gravid eller ei. Hadde cravings på appelsinjuice i starten, men etter å ha kastet opp etter å ha drukket litt mye av det en dag så forsvant den lysten gitt.![]()
HahaHehe.. Hvis ikke graviditeten er offentlig enda, så ville jeg nok ventet med å spise det foran noen andre
Her er banan og iskaldt vann det som jeg stort sett har lyst på. Andre ring går så opp og ned. Men jeg som alltid har vært glad i mais derimot, brekker meg bare jeg ser det![]()
Men hvordan kom du på tanken at det skulle være no godt?Det er bare helt fantastisk!! ❤
Jeg satt å spiste melonyoghurt, men fikk plutselig veldig lyst på pepperkake, så tenkte jeg hvorfor ikke prøve å dyppe den i yoghurten? NAM!!Men hvordan kom du på tanken at det skulle være no godt?![]()
Jeg tror aldri jeg har spist så mye knekkebrød med gulost i mitt liv førMed smør, og litt ekstra havsalt på, og gjerne et glass sjokomelk til
![]()
Jepp, samboern syns det går drøyt mye ost herSignerer den ass!En pakke med hvitost og en pakke med knekkebrød går unna før de andre rekker å forsyne seg, for å si det sånn.