Cravings

Jeg har spist mye Maoam karameller i helgen... Stjal et par av godteposen til ungen på lørdag, og etterpå måtte gubben ut å handle fler :p Ellers har jeg lyst på litt sterk mat, taco, tikka masala, poteter og middag :) Nachos! :)
Jeg er også litt over snittet glad i sterk mat.. Så for å få i meg mat nå blir det mye av det jeg digga før jeg var gravid :)

Trenger sombrero-chips! Noen som vet hvor det selges i Trondheim? Har hatt lyst på det i flere uker nå.

Jeg var skikkelig gira på rosenkål for en stund siden(!!), nå syns jeg det er skikkelig digg med lakris og sitron iste :)

Har ikke merket noe særlig til cravingsene enda. Ihvertfall ikke utover at jeg har lyst på junkfood hele tiden:p

Pepsi max av alle ting! -Jeg drikker vanligvis brus veldig skjeldent....så skjønner ingenting. haha

Har hatt syke cravings på chili-oliven, koteletter og sjokoladekake :P og isbiter, må bare ha isbiter :D

Meny på Moholt, butikken på Solsiden (er vel ICA maxi nå, tror jeg :p ), tror de har det på Obs også :) Tror alle Meny-butikker har det :)
Måtte nesten være noe sånt siden jeg aldri ser chipsen. Ingen som har sett chipsen på Prix, bunnpris eller REMA 1000?
Får evt ta meg en tur på meny etterhvert :)

Dream-is med vanilje og lakris har jeg drømt om i en uke - noen som vet om dette fortsatt selges? Ellers går det mye i smoothier og pepsi-max (ikke det beste men..).

Har også hatt veldig behov for gode grønne oliven og vannmelon. Vannmelon på Coop nå smaker sykt godt. Varm melk med honning drakk jeg da jeg var veldig kvalm og slet med slimhinnene i nese/munn. I går spiste jeg spinat, ferske spinatblader surret ganske lenge i olje+smør og masse pepper og salt. Smakte himmelsk. Har litt cravings på grønne grønnsaker for tiden.

Dream-is med vanilje og lakris har jeg drømt om i en uke - noen som vet om dette fortsatt selges? Ellers går det mye i smoothier og pepsi-max (ikke det beste men..).
Tenker du på pinneisen? Isåfall ja, den selges fortsatt ;)

Har også hatt veldig behov for gode grønne oliven og vannmelon. Vannmelon på Coop nå smaker sykt godt. Varm melk med honning drakk jeg da jeg var veldig kvalm og slet med slimhinnene i nese/munn. I går spiste jeg spinat, ferske spinatblader surret ganske lenge i olje+smør og masse pepper og salt. Smakte himmelsk. Har litt cravings på grønne grønnsaker for tiden.
Jeg og elsker vannmelon for tiden, såååå saftig og god :-D

Tenker du på pinneisen? Isåfall ja, den selges fortsatt ;)

Nei, de hadde en på boks, men etter et Google søk ser jeg at de slutten å selge den allerede i 2013/14.. haha, så det er vell lost case. Men den på pinne var også god :) Dessuten har de kommet med en ny variant med bringebær og lakris som må testes.

Jeg har "ammecravings". En ting er at jeg MÅ ha brødskive med smør, stekt egg (stekt på begge sider) med ketsjup på. Senere på dagen må jeg ha sjokolade og finner da ut at jeg kan jo lage sjokoladeglasur :P det høres ekkelt ut ja, men det sitter jeg og spiser med skje.

Fersk ananas. Gomler en hel i løpet av en dag.

Pomfri med enten ost eller bearnesaus. Når eg ikke klare å bestemme meg så tar jeg halve pomfrien med ost og lager bearnesaus utenom hehe

Back
Topp