Cravings

Ellabella92

Forelsket i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Tenkte det var morsomt å dele ulike cravings som oppstår etterhvert, kanskje noen plutselig får veldig behov for å spise tapet? Hva vet jeg? :P Foreløpig er det bare mozzarella jeg har oppfatta som noen jeg har lyst på veldig mye oftere enn vanlig her i gården :)

Hahaha, tapet ;) :D
Håper de fleste styrer unna akkurat det :)
Ikke merket noe spesielt jeg har lyst på enda :)

Sure agurker på leverpostei :P ellers er det mye jeg er fysen på hele tiden - som f.eks den nye dream yoghurtiskrem med sitron

Sure agurker på leverpostei :P ellers er det mye jeg er fysen på hele tiden - som f.eks den nye dream yoghurtiskrem med sitron
Herremin, DET ble jeg fysen på nå!!

Jeg hadde craving på sjokomelk fra Tine, fra uke 7 -12, nå har jeg på surt godteri (som jeg egentlig ikke er noe glad i) og pærer :-P

Jeg og har craving på surt godteri. Alltid likt det jeg da, men nå er det jo surere jo bedre :p vil ha sånn trynevrenger-godteri. Finner ikke noe som er surt nok :p

Sure skumsmilefjes er de beste!

Men ikke nå når jeg er gravid. Snop gir meg ingenting...

Sushi :-) jeg spiste det fire ganger forrige uke blir bare så lykkelig når jeg for det :-)

Jeg har spist mye Maoam karameller i helgen... Stjal et par av godteposen til ungen på lørdag, og etterpå måtte gubben ut å handle fler :P Ellers har jeg lyst på litt sterk mat, taco, tikka masala, poteter og middag :) Nachos! :)

Lakris av alle dumme ting! Prøver å begrense meg da.. ;)

Jeg og har craving på surt godteri. Alltid likt det jeg da, men nå er det jo surere jo bedre :p vil ha sånn trynevrenger-godteri. Finner ikke noe som er surt nok :p
På Europris har dei grønne, gule og raude hodeskaller som kanskje duger for deg? Vrenger trynet mitt iallefall, og eg tåler veeeldig surt snop ;)

På Europris har dei grønne, gule og raude hodeskaller som kanskje duger for deg? Vrenger trynet mitt iallefall, og eg tåler veeeldig surt snop ;)
Utrolig nok duger ikke de heller :p spørs om jeg må sette meg å suge på en sitron istedet :p

Back
Topp