marsdrøm <3
Forelsket i forumet
Hvilke cravings har dere hatt under svangerskapet? Her har sjokolade, alt av frukt å appelsinjucie hvert en stor favoritt hele veien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe spise akkurat pærer nå ;DPærer og melk. Masse masse melk :-D
Mm! Det skal jeg kjøpe meg i morgen! Så godt :-Dhehe spise akkurat pærer nå ;D
Hadde en periode i starten av SV da jeg bare måtte se mummitrollet, så vet ikke om det er så mye bedre hehe snodige greier altsåBananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så diggherlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte
Haha, hææ? Som i faktisk mummitrollet? På Barne-tv liksom? :-DHadde en periode i starten av SV da jeg bare måtte se mummitrollet, så vet ikke om det er så mye bedre hehe snodige greier altså
Hadde en periode i starten av SV da jeg bare måtte se mummitrollet, så vet ikke om det er så mye bedre hehe snodige greier altså
barne-tv ja haha huff ganske så sært egentlig, men gikk å hadde alle sangene på hjernenHaha, hææ? Som i faktisk mummitrollet? På Barne-tv liksom? :-D
Haha uff altså heldigvis helt borte nå ^^HAHAHA jeg ser det for meg
Så morsomt :-D Den var ny!barne-tv ja haha huff ganske så sært egentlig, men gikk å hadde alle sangene på hjernen