Cravings

En tråd i 'Mars 2016' startet av marsdrøm <3, 18 Feb 2016.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Småbarnsmor16 Flørter med forumet

Makrell i tomat med melk og Oboy! Hater begge deler og angrer hver gang jeg har spist, men det må jeg ha :p

2. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Ååh kunne spise flere appelsiner om dagen for noen uker siden jeg også :D namnam

3. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Du er ikke alene, her er det alt fra skyllemiddel, vaskemiddel (sånn med lukt parfyme til klesvask), betong, diesel, maling osv.. :p

4. mille91 Flørter med forumet

Haha så utrolig sært av oss :p! Fant ut idag at den ene kjøkken sprayen også lukter veldig digg, ha ha ;-p

• Liker Liker x 1
  5. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Hehe. Jeg stod i dusjen og sniffet på jif skrubb her om dagen :p Skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra!

• Liker Liker x 1
  6. mille91 Flørter med forumet

Nei det er seriøst sært! Men heller DET enn å ha det andre veien, at man brekker seg nesten av ulike lukter. Det er ikke noe særlig :p

7. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Ja, og jeg er litt glad for at det ikke er sjokolade eller noe annet jeg bare må putte inn i munnen heller, det holder liksom å lukte og det blir man ikke så tjukk av :p

8. mille91 Flørter med forumet

Ja enig:)!!

9. Jan14Mars16 Glad i forumet

Sjokolade! Og nå appelsiner, de er jo så utrolig gode nå. Men jeg har eksem som forverres av sitrus, så bør egentlig ikke spise så mye av det.

10. Magnolia• Flørter med forumet

Kakao
    Cottage cheese
    Poteter
    Sennep

11. bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤

Hadde d slik med alle guttene!:p må være fra sv.skapet av at gutter liker biler:p

12. mille91 Flørter med forumet

Men jeg skal jo ha jente:p! Kanskje det plutselig dukker opp en gutt, ha ha :p

13. Dilldall_ Forumet er livet Marsipanene 2019 Marslykke 2016 ❤️ Februarskattene 2019 ❤️

Oj,skal visst være en gutt inni her og! Gøy :D

• Liker Liker x 1
  14. bondemamma85 Forumet er livet ❤Januarlykke 2022❤

Får ei bilgal jente du da:D

• Liker Liker x 1
  15. marsdrøm <3 Flørter med forumet

Ny cravings her: de runde knekkebrødene med sesamfrø å havsalt, å da skal det være norvegia med paprika eller kokt skinke med majones under skinka å agurk på toppen ^^ ååå oboy :D namnam

16. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Åh, det hørtes utrolig godt ut!! Tror jeg må på jakt etter de på butikken her i morgen!

• Liker Liker x 1
  17. FruJohnsen <3 Oktober 2014 <3 Tilgangsansvarlig Marslykke 2016 Oktoberskatter 2014

Åh herregud jeg gleder meg til den spekematen!!!!

• Liker Liker x 1
  18. Smashing Flørter med forumet Marslykke 2016

Det gjør jeg også :D

• Liker Liker x 1
  19. SnartMorTilTo! Forelsket i forumet

Fikk en rar cravings for noen uker siden :p
    Du vet sånn tunfisk på boks? Måtte høre med lege om det var OK å spise, for hadde hørt at det ikke var det, men viste seg å være tull :p men uansett! Tunfisksalat laget på de boksene med masse majones og hvitløk, salt og pepper og avokado! Sammen... Spiser sikkert 3 avokadoer hver dag!

20. Orly Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Februarlykke 2016

Mango, sjokolademelk og appelsiner. :)

• Liker Liker x 1

Del denne siden