Småbarnsmor16
Flørter med forumet
Makrell i tomat med melk og Oboy! Hater begge deler og angrer hver gang jeg har spist, men det må jeg ha
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååh kunne spise flere appelsiner om dagen for noen uker siden jeg også namnamAppelsiner Hadde det samme sist svangerskap.
Du er ikke alene, her er det alt fra skyllemiddel, vaskemiddel (sånn med lukt parfyme til klesvask), betong, diesel, maling osv..Bananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så diggherlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte
Du er ikke alene, her er det alt fra skyllemiddel, vaskemiddel (sånn med lukt parfyme til klesvask), betong, diesel, maling osv..
Hehe. Jeg stod i dusjen og sniffet på jif skrubb her om dagen Skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra!Haha så utrolig sært av oss ! Fant ut idag at den ene kjøkken sprayen også lukter veldig digg, ha ha ;-p
Hehe. Jeg stod i dusjen og sniffet på jif skrubb her om dagen Skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra!
Ja, og jeg er litt glad for at det ikke er sjokolade eller noe annet jeg bare må putte inn i munnen heller, det holder liksom å lukte og det blir man ikke så tjukk avNei det er seriøst sært! Men heller DET enn å ha det andre veien, at man brekker seg nesten av ulike lukter. Det er ikke noe særlig
Ja, og jeg er litt glad for at det ikke er sjokolade eller noe annet jeg bare må putte inn i munnen heller, det holder liksom å lukte og det blir man ikke så tjukk av
Hadde d slik med alle guttene! må være fra sv.skapet av at gutter liker bilerBananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så diggherlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte
Hadde d slik med alle guttene! må være fra sv.skapet av at gutter liker biler
Oj,skal visst være en gutt inni her og! GøyHadde d slik med alle guttene! må være fra sv.skapet av at gutter liker biler
Får ei bilgal jente du daMen jeg skal jo ha jente! Kanskje det plutselig dukker opp en gutt, ha ha
Åh, det hørtes utrolig godt ut!! Tror jeg må på jakt etter de på butikken her i morgen!Ny cravings her: de runde knekkebrødene med sesamfrø å havsalt, å da skal det være norvegia med paprika eller kokt skinke med majones under skinka å agurk på toppen ^^ ååå oboy namnam
Det gjør jeg ogsåÅh herregud jeg gleder meg til den spekematen!!!!