Cravings

Bananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! :) og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt:nailbiting:
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så digg:dead:herlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte:smiley-ashamed008
Du er ikke alene, her er det alt fra skyllemiddel, vaskemiddel (sånn med lukt parfyme til klesvask), betong, diesel, maling osv.. :p
 
Haha så utrolig sært av oss :p! Fant ut idag at den ene kjøkken sprayen også lukter veldig digg, ha ha ;-p
Hehe. Jeg stod i dusjen og sniffet på jif skrubb her om dagen :p Skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra!
 
Hehe. Jeg stod i dusjen og sniffet på jif skrubb her om dagen :p Skjønner virkelig ikke hvor det kommer fra!

Nei det er seriøst sært! Men heller DET enn å ha det andre veien, at man brekker seg nesten av ulike lukter. Det er ikke noe særlig :p
 
Nei det er seriøst sært! Men heller DET enn å ha det andre veien, at man brekker seg nesten av ulike lukter. Det er ikke noe særlig :p
Ja, og jeg er litt glad for at det ikke er sjokolade eller noe annet jeg bare må putte inn i munnen heller, det holder liksom å lukte og det blir man ikke så tjukk av :p
 
Sjokolade! Og nå appelsiner, de er jo så utrolig gode nå. Men jeg har eksem som forverres av sitrus, så bør egentlig ikke spise så mye av det.
 
Kakao
Cottage cheese
Poteter
Sennep
 
Bananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! :) og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt:nailbiting:
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så digg:dead:herlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte:smiley-ashamed008
Hadde d slik med alle guttene!:p må være fra sv.skapet av at gutter liker biler:p
 
Ny cravings her: de runde knekkebrødene med sesamfrø å havsalt, å da skal det være norvegia med paprika eller kokt skinke med majones under skinka å agurk på toppen ^^ ååå oboy :D namnam
 
Ny cravings her: de runde knekkebrødene med sesamfrø å havsalt, å da skal det være norvegia med paprika eller kokt skinke med majones under skinka å agurk på toppen ^^ ååå oboy :D namnam
Åh, det hørtes utrolig godt ut!! Tror jeg må på jakt etter de på butikken her i morgen!
 
Åh herregud jeg gleder meg til den spekematen!!!!
 
Fikk en rar cravings for noen uker siden :p
Du vet sånn tunfisk på boks? Måtte høre med lege om det var OK å spise, for hadde hørt at det ikke var det, men viste seg å være tull :p men uansett! Tunfisksalat laget på de boksene med masse majones og hvitløk, salt og pepper og avokado! Sammen... Spiser sikkert 3 avokadoer hver dag!
 
Back
Topp