Cravings

marsdrøm <3

Forelsket i forumet
Hvilke cravings har dere hatt under svangerskapet? Her har sjokolade, alt av frukt å appelsinjucie hvert en stor favoritt hele veien :D
 
Alt usunt! Nesten glad for at bekkenet hindra meg i å gå ut, eller så hadde eg berre flytta ned på butikken og oppretta camp foran smågodt - hylla :)
 
Bananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! :) og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt:nailbiting:
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så digg:dead:herlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte:smiley-ashamed008
 
Sjokkis har kommer å gått hele tiden... Og melk! Syke jeg drikker mye melk:oops:
 
Små godt! Har aldri Vært glad I det tidligere. Nå må jeg ha det hver dag. Haha
 
Bananer!!! Og tyggis med mentol eller eukalyptus! :) og så har jeg fått for meg en merkelig ting, kan kanskje ikke kalles cravings siden det ikke puttes I munn, men jeg har helt sykt dilla på bensin lukt og spyleveske lukt:nailbiting:
jeg står noen ganger ekstra lenge inni parkeringshuset eller utenfor bensin pumpa fordi det lukter så digg:dead:herlighet! Flere som har det sånn ?? Føler meg litt rar og Sær men det er virkelig sånn at jeg bare MÅ lukte:smiley-ashamed008
Hadde en periode i starten av SV da jeg bare måtte se mummitrollet, så vet ikke om det er så mye bedre :D hehe snodige greier altså
 
Melk har vært min venn gjennom hele svangerskapet. Så har jeg spist mye banan uten at det har vært en craving egentlig. Sjokolade hadde jeg en periode.
 
Appelsiner :) :) :) Hadde det samme sist svangerskap.
 
Back
Topp