Cravings

Dlies

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Måtte stresse avgårde på butikken da en jeg følger på instagram hadde laget seg snickers milkshake, fikk akutt behov for å lage det! Skal ikke være lett med cravings. Har dere noen??

ImageUploadedByBV Forum1429983099.144908.jpg

God helg :-)

Meeeeelk.... meeeeeelk og meeeeeelk.
SÅ hekta at jeg har googlet om man kan drikke for mye melk :wacky:

Jepp! Kl 2200 i går kveld fikk jeg akutt behov for fiskeboller :) hahaha så da ble det fjordland fiskeboller ;) haha

Ingen enda, og det kan bare forbli sånn:P
Sist svangerskap hadde jeg og det var tidvis en plage:P

Det er ofte noe jeg har veldig lyst på, men det varierer fra dag til dag. Er ingenting jeg føler at jeg MÅ ha :) Har aldri gått på butikken for å handle en spesiell ting jeg "må" ha.. Så det hadde vært fint hvis det fortsatte sånn! :)

Jeg har ofte lyst på alt når jeg er på butikken, gjerne friske og kalde ting som sorbet, saftis osv. Kjøper også masse annet, som sjokolade, og så blir det liggende fordi jeg er så kvalm på kvelden:-P

har så innmarilyst på energi drikke for tiden,men kan jo ikke drikke det... gjør nesten vondt i sjela!:sour:

Måtte skyndte meg på butikken i går da jeg fikk så lyst på is (noe jeg sjeldent spiser). Kjøpte en 2 liter boks + en pinneis + nonstop....!! Cravings er farlig;)

Får nesten abstinenser hver eneste dag, men det varierer hva jeg vil (MÅÅÅÅ) ha! Har vært alt fra sjokolademelk og is med nonstop til knekkebrød med cottagecheese & avokado, hamburger, remulade, Snapple mango madness.. Ser ikke mange sammenhenger :P Men det er helt intens når jeg først har funnet ut av hva jeg MÅ ha :P

Back
Topp