Cravings

Jeg også har lavt blodtrykk, men på jordmorens svar fikk jeg inntrykk av at det er mer enn bare det med blodtrykket som er dumt. Gir tydeligvis økte stresshormoner via morkaken, så tror alle skal være litt forsiktige med store mengder uansett blodtrykk. Og var vanskelig å finne hvor mye glycyrrhizin det faktisk er i feks salt sild, for står bare lakris el lakrisessens (og det inneholder stoffet men hvor mye er vanskelig å vite). Så bra Nidar iallefall har lagd en oversikt.

Jeg snakket med jordmor om lakris i dag og hun sa det bare var å kose seg. Hun mente det skulle store mengder lakris til før det var skadelig.

Jeg snakket med jordmor om lakris i dag og hun sa det bare var å kose seg. Hun mente det skulle store mengder lakris til før det var skadelig.
Ja er akkurat det , er jo snakk om flere poser i uka og jeg hadde hvertfall ikke orket flere poser med lakris båter :p

Nå får jeg heller ikke taki dundersalt mer :( fikk beskjed av butikken at firmaet hadde gått konk , så de solgte bare ut restene , skal sjekke europris og hver eneste kiosk og bensinstasjon her så skal jeg kjøpe opp nesten allt de har hvis de har noe igjen :p

Har alltid dilla på lakris men ikke bare den samme, hadde de sist også men sist så måtte eg bare ha jordbær med sukker og melk også. Men er de andre som ikke kan ha jus uten isbiter og vann

Har egentlig ikke fått noe som jeg bare må ha enda. Men jeg greier nesten ikke synet på middagsmat lengre.. Så her går det mye i brød og knekkebrød. :D

ce5627a2251917ac7bf3935348844163
namnamnam

Her klarer jeg kun kokt skinke med agurk på. Med majones.. :P Er ikke veldig begeistret for hverken skinke eller majones til vanlig, men nå blir jeg kvalm av alt annet.. Æsj.. :p

Nå får jeg heller ikke taki dundersalt mer :( fikk beskjed av butikken at firmaet hadde gått konk , så de solgte bare ut restene , skal sjekke europris og hver eneste kiosk og bensinstasjon her så skal jeg kjøpe opp nesten allt de har hvis de har noe igjen :p
Se hva jeg fant på Yummy Heaven!!! :)
562f35c47aa1cb6fc3658f9e534aec7d

Vedlegg

• 1433527494761.jpg
    1433527494761.jpg
    54,6 KB · Visninger: 7
Eneste jeg har lyst på om dagen er fersk loff med nugatti :p :p og vannmelon.. mmm

Back
Topp