Cravings!;)

Jeg klarer ikke å skjønne den der melka dere drikker :P Jeg er glad i melk, men nå blir det alt for mektig og jeg blir kvalm. Har aldri drukket appelsinjuice før, men nå har jeg begynt med det.

I begynnelsen var det baconpostei.. Nå takler jeg det ikke... I hele jula spiste jeg hvitost og kaviar. Spiser fortsatt en del ost med paprika. Er vel for jeg ikke får i meg melk :)

Men dere må prøve appelsinene på Rema1000!!! jeg har spist mange kilo :P
Appelsinene om dagen er fantastiske:D mellom januar og mars er alltid den beste appelsinperioden, og de er helt herlige om dagen!! Saftige og litt syrlige:-) har et par liggende på benken som jeg skal momse i meg etterpå!!

Ååh jeg vet hva jeg MÅ ha til middag imorgen og det er tandorikylling med sprø nanbrød :D så godt!!

Har lyst på alt jeg ikke kan få.. som f.eks mat fra cafe Norden i København eller milkshake fra mcDonalds....

I dag har jeg momset i meg 3 appelsiner... Namnam!! :D og som vanlig knekkebrød med ost og melk til kvelds:-)

Utrolig gøy å høre hva andre må ha! :-) jeg er som flere nevner her. Er mer slik at jeg akutt får lyst på noe og greier ikke å legge det fra meg før jeg får det. Også hadde jeg en periode i jul hvor jeg måtte ha nystekt rundstykke med leverpostei, også ble jeg veldig gla i salat, deretter så spiste jeg coco pops til frokost hver dag i en hel uke! :-o nå er det egentlig ingenting som er sånn at jeg må ha.

Back
Topp