Cravings!;)

lenamamma90

Elsker forumet
Noen som har fått dilla på noe? Jeg er blitt verldig hekta på oppskjært grønneple! Jo surere jo bedre! Og vaniljestang isen!!!:woot:

Ikke fått dilla på noe men klarer ikke å la vær å tenke på en spes ting om jeg får lyst på det! tenker på det helt til jeg får spist det! som f.eks at ei hadde en så snill mann som Kjørte 30 min hver vei for å hente pizza fra pizzabakeren. har tenkt på det siden og kommer til å tenke/ha lyst på det helt til jeg får spist det! Og i går så jeg ei som la ut et bilde av ostepopp, så det må jeg og ha snart:p mi søster sendte en snap med fiskepudding i hvit saus, det elsker jeg så måtte lage det:)

Fikk plutselig en dag innmari lyst på 7up. noe jeg ikke har drukket på maaange år.
ellers har synes jeg alt av supper er godt nå! :)

Noen som har fått dilla på noe? Jeg er blitt verldig hekta på oppskjært grønneple! Jo surere jo bedre! Og vaniljestang isen!!!:woot:
Sure grønne granny smith epler! Og dei må vere oppskjært ja :) har ikkje dilla egentlig, men dei hjelper så veldig når ein er kvalm!
Ellers går det litervis med appelsinjuice for tida.. Må virkelig skjerpe meg mtp sukker og syre. Stakkars tenner..

Sist gang var jeg helt vill etter frisk ananas, spiste omtrent en til dagen en periode. Denne gangen har jeg ikke fått noen crawings enda, men det er jo litt tidlig.

Jeg har ikke merket noe til cravings for noe enda :p
Kanskje det kommer senere :p

Har ikke cravings på noe spesielt. Men får av og til lyst på noe bestemt, og da bare MÅ jeg ha det. Når jeg har spist det så går det over :p

Feks natt til i går da hadde jeg vært skikkelig uvell og kasta opp flere ganger den dagen, så når kvalmen gikk over ble jeg jo sulten. Så da stod mannen opp å laget meg det jeg ønsket, grov baguett med ost, skinke, salat, agurk og paprika :p bare måtte ha d :p

Jeg er litt som mange andre av dere, at plutselig dukker det opp noe jeg får så inmari lyst på!!! Og klarer ikke helt å legge det fra meg før det er spist... Hadde så lyst på vårruller her en dag, så jeg og mannen kjøpte 3 hver og litt stekt ris, og det endte med at jeg spiste meg kvalm og kastet opp... Så nå har jeg ikke lyst på vårruller lenger:P

Men generelt er det godt med knekkebrød med ost, salat, frukt og friske gode ting:-) sjokolade frister ikke i det hele tatt hvertfall, heldigvis:p

Men noen nevnte ostepop, og det hørtes godt ut:-)

Her også dukker det opp ting jeg har veldig lyst på :)
Spiser mye frukt om dagen, og sjokolade frister ikke her heller, heldigvis :)

Har ikke lyst på mat i det hele tatt, samtidig som jeg kjenner jeg er sulten hele tiden!! Aaargh, la dette gå over :p

Epler og druer (selv om røde druer er det desidert mest creepy jeg har kasta opp igjen både i konsistens og farge), fersk brødskive med smør og hvitost med enten epleskiver eller tomat oppå. Til frokost spiser jeg to brødskiver og en boks makrell i tomat eller to egg med enten ansjos eller tomat og salt. Er minst kvalm om morgenen, så prøver å få spist et skikkelig måltid med litt ordentlige proteiner da. Til kvelden er jeg mer kvalm, da er det helst eple eller brødskive med ost. :-)

Greier ikke i det hele tatt brus eller vann med kullsyre, heller ikke noe særlig med sjokolade, potetgull eller annet snop, har vært en godtemons før, så det er like greit. ;-) Drikker mye melk da! Sikkert bortimot en liter iskald skummet melk i løpet av dagen, mmmm! Nå tror jeg jammen det er på tide med ei skive med ost og et glass melk! :-D

drikker og mye melk nå! er Sååå å godt:) også går det en del toast om dagen:) mmm :P

Har ikke cravings på noe spesielt. Men får av og til lyst på noe bestemt, og da bare MÅ jeg ha det. Når jeg har spist det så går det over :p

Feks natt til i går da hadde jeg vært skikkelig uvell og kasta opp flere ganger den dagen, så når kvalmen gikk over ble jeg jo sulten. Så da stod mannen opp å laget meg det jeg ønsket, grov baguett med ost, skinke, salat, agurk og paprika :p bare måtte ha d :p
årh.......... den Baguetten smaker jeg i munnen... Må lage snart!!! :) (- paprika da) :p

mange "må ha" ting på lista mi nå! greit med litt variasjon :) Sjokolade frister svært lite her og. jeei :)

Hender jeg får enormt lyst på appelsinjuice.. :P Men vet ikke om jeg kan kalle det cravings..

Da må jeg ut og lage meg en skive med ost og litt melk før jeg legger meg:P hehe...

Får veldig lyst på en ting som mange andre her sier så går det over når jeg har spist det. Akkurat nå har jeg lyst på makaroni grateng .

Ellers har det gått mye i eple di siste dagene.

Kaffi, cola og brune drikker er helt ut nå (jeg elsker det til vanlig).. også søte ting er ikke så høyt på listen. Mer lyst på salt mat.

Jeg pleier få dilla på cornflakes,men denne gang har det uteblitt.Kanskje for jeg har vært kvalm.
Men nei ingen spesielle lyster annet enn sure grønne epler og dressing!!!(hater dressing)Er også slik at når jeg først får lyst på noe Må jeg ha det innen få dager.Deriblandt meksikansk gryterett:-p

Back
Topp