Cravings?

Må av og til berre ha appelsin. Ellers matlei :/

Ååå vannmelon!! er den god nå? Søt og sprø??

Hadde kjøpt vannmelon i helgen.. Gleda meg til å dele den opp. Vanligvis kjøper jeg aldri en hel melon, liker å kunne se hvordan den ser ut inni... Men nå var det vare hele de hadde. Endte opp med å kaste hele melonen.. Den var helt bløt og vassen :( skikkelig nedtur.
Gleder meg til de blir skikkeligt gode! :)

Hadde kjøpt vannmelon i helgen.. Gleda meg til å dele den opp. Vanligvis kjøper jeg aldri en hel melon, liker å kunne se hvordan den ser ut inni... Men nå var det vare hele de hadde. Endte opp med å kaste hele melonen.. Den var helt bløt og vassen :( skikkelig nedtur.
Gleder meg til de blir skikkeligt gode! :)

Akkurat det jeg var redd! Liker ikke melon når det er bløtt. De må være sprø :)

Har ikke lyst på en spesiel ting hele tiden, men plutselig intenst lyst på noe og da har jeg lyst på det helt til jeg får spist det :p

Etter å ha lest her måtte jeg kjøpe meg Mozell i går, men det smakte skuffende lite… :/
Jeg er litt bakvendt, så jeg har fått dårligere smakssans av graviditeten. At ting er smakløse er nesten like ille som at det ikke smaker godt, har jeg funnet ut.

Ellers er søtt kanskje det eneste som er like godt som vanlig, så jeg er veldig sugen på sjokolade, is osv, men klarer stort sett å stagge det med frukt og te. Ingen spesifikk ting jeg har fått dilla på.

Jeg bare MÅ ha mango, lime og kesam :)

Back
Topp