Cravings?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som opplever det enda :p? Her gikk det først i sjokolademelk, men nå har det gått heeelt over på oslo super! Ikke drukket noe av det på mange år :p

Solo super her også! Vanlig brus blir jeg småkvalm av så.
Farris bris med lime smak har også blitt en favoritt! :)
Ellers har jeg fått dilla på Bagels m ost & skinke til mat, kunne spist det hele tiden :)

Solo super her også! Vanlig brus blir jeg småkvalm av så.
Farris bris med lime smak har også blitt en favoritt! :)
Ellers har jeg fått dilla på Bagels m ost & skinke til mat, kunne spist det hele tiden :)

Har lest at sitrus tyder på at man venter jente :p hehe, mange kjerringråd men :D

Appelsinjuice og rundstykker med egg! Eneste som faller i smak! Må starte dagen med det! Samme sist svangerskap også :)

Last edited:
Cravings vil jeg kanskje ikke kalle det men jeg liker plutselig farris...Ikke likt det tidligere. Har vært Sverige og handlet Ramlösa. Enda bedre enn farris:)

Syns det er godt med frisk drikke. Går i appelsinsaft fra fun og bris :-) Glad i mandariner også :-)

Vann med isbiter!! Det eneste som funker nå!

Jeg har vært heeelt avhengig av Pepsi Max daglig i mange
År men nå syntes jeg det smaker dritt :0

Ost som pålegg - ikke en craving men eneste pålegget jeg klarer, hadde sjokomelk men nå er det biola! :) syns fortsatt sjokolade er godt desverre:(

Og alt søtt frister ikke. Som kaker og sjokolade

Helt enig før jeg brev gravid var jeg det sjokolade monstret! Men nå frister det ikke det minste varken det eller favoritten vanlig fudge! Nå er det kavring med gulost, rostet brød å saltlakrits :p

Start kjeks med philadelphia og blbærsyltetøy.
Går det mest i her, også baby mais :D har fylt opp skapet.

Melk! Og rundstk med godt pålegg :)

Back
Topp