Cravings

Gutt2012/spire 2015

Elsker forumet
Junibarna 2015
Noen som har fått dilla på noe her inne? Jeg har ikke noe spesielt, varierer litt.. Hadde dilla på cola med nr en, ikke bra!! Har heldigvis ikke fått cravings på det enda..

Taffel brus:-) det er en type kullsyrevann de selger på Rema 1000, med eple eller lime smak:-)

Hadde litt dilla på brun saus i starten, men nå er det ikke noen særlig cravings.. Rart!

Frukt, særlig litt friske og syrlige smaker.nDrømmer om smoothie fra smoothie xchange hver dag :P

Ingenting her :-)

Sylteagurk!!!

Klementiner og appelsinjus er veldig godt for tida, men vil ikke si jeg MÅ ha det....
Med førsta åt jeg fryktelig mye vannmelon, minst en hel en per dag.. Med andremann var det ikke noe spesielt..

Epler og sterk mat. :)

Pommes frites... Ikke hele tiden, men ca 1 gang i uken MÅ jeg bare ha. Veldig uheldig craving. På fredag dro jeg fra jobb i lunsjen, utelukkende for å få tak i pommes frites fra burger king

Eneste jeg må ha er isvann.... vet ikke hvor mange liter isvann det går i uken her.

Alt som er friskt og sunt, noe som er veldig uvandt meg og jeg kommer ikke til å legge på meg så grusomt mye dette svangerskapet ;-)

Ingenting ennå :)

Grove, hjemmebakte og nystekte rundstykker! Fører til unødvendig mye baking... Spesielt siden dem må være helt fersk!

Glemte ostebriks med ost og kalkunskinke :p også har sjokoladesuget satt igang på tross av at ikke kvalmen har gitt seg, merkelig hva som kroppen vil ha og ikke ;)

Må ha vann fra svigers... klarer ikke vannet vi har her hjemme i sprinngen. Syntes det smaker både vondt og ekkelt, så ille att om jeg prøver å drikke det når jeg er kvalm brekker jeg meg eller kaster opp, det gjør jeg ikke når jeg drikker svigers sitt vann. Så får med en beholder med vann fra dem når vi er på besøk. Trudde vann var vann jeg men... det var det tydligvis ikke.

også tygger jeg tyggis nesten i ett for å holde kvalmen litt lenger unna

Rareste var like vel carvinga jeg fikk forrigang... MÅTTE ha appelsiner, masse appelsiner... var bare det at jeg liker egentlig ikke appelsiner.

Back
Topp