De har noen sånne sugerør på Meny, med sjokosmak, jordbærsmak og banansmak.
Men de er ikke noe gode
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har noen sånne sugerør på Meny, med sjokosmak, jordbærsmak og banansmak.
Åh, det hørtes jammen godt ut! Jeg pleier handle en del helsekost og slikt fra en amerikansk nettside som heter iherb. Har bare god erfaring med de, trygg og god nettside som sender raskt. Så lenge du passer på å handle for under 200 kroner (ca 30 usd) så blir det heller ikke toll. Mye penger å spare på feks kosttilskudd.
Og nå til den fineste biten med info: De har jordbærnesquik! http://www.iherb.com/Nesquik-Nestle-Strawberry-21-8-oz-618-g/36017#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=nesquik nestle strawberry&rc=3&sr=null&ic=1
Edit: Om du bruker denne koden: NOD956 så slipper du å betale frakt på første bestilling![]()
Ingen cravings idag heldigvis! Om alle dager ble som gårsdagen ville det ikke gå bra med kroppen min og babyen denne graviditeten. Etter den tidligere nevnte pizzaen og masse surt smågodt (som mannen kjøpte siden han ikke fant heksehyl som jeg egentlig måtte ha) dro jeg på butikken selv for å kjøpe heksehyl (surt smågodt hjalp litt, men tilfredsstilte selvsagt ikke lakrishungeren) og kom hjem med sånn heksehylstang og saltsild, som forsvant fort. Senere på kvelden begynte jeg å grine fordi jeg hadde så lyst på nesquik (fikk akutt lyst når jeg las denne tråden, ikke bra) og mannen ikke ville kjøpe fordi han mente at nå var det nok. Han ga etter etter en stund, og jeg drakk to fulle herlige kalde nesquik glass... Herlighet. Gravid eller ikke, jeg må prøve å begrense sukkerinntaket altså!