Cravings!

Åh, det hørtes jammen godt ut! Jeg pleier handle en del helsekost og slikt fra en amerikansk nettside som heter iherb. Har bare god erfaring med de, trygg og god nettside som sender raskt. Så lenge du passer på å handle for under 200 kroner (ca 30 usd) så blir det heller ikke toll. Mye penger å spare på feks kosttilskudd.

Og nå til den fineste biten med info: De har jordbærnesquik! http://www.iherb.com/Nesquik-Nestle-Strawberry-21-8-oz-618-g/36017#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=nesquik nestle strawberry&rc=3&sr=null&ic=1

Edit: Om du bruker denne koden: NOD956 så slipper du å betale frakt på første bestilling :)

Nå har jeg allerede bestilt fra ebay, men er det like godt som jeg husker blir det iherb neste gang :)

Jeg får egentlig cravings på det jeg tenker på :p og spesielt hvis noen nevner en rett, godteri e.l.!! Kanskje jeg burde be kjæresten nevne gulrot og brokkoli litt oftere ;)

Epler :-) Men føler jeg må spise noe hele tiden, eller blir jeg bare dårligere enn dårligst!

Ingen cravings idag heldigvis! Om alle dager ble som gårsdagen ville det ikke gå bra med kroppen min og babyen denne graviditeten. Etter den tidligere nevnte pizzaen og masse surt smågodt (som mannen kjøpte siden han ikke fant heksehyl som jeg egentlig måtte ha) dro jeg på butikken selv for å kjøpe heksehyl (surt smågodt hjalp litt, men tilfredsstilte selvsagt ikke lakrishungeren) og kom hjem med sånn heksehylstang og saltsild, som forsvant fort. Senere på kvelden begynte jeg å grine fordi jeg hadde så lyst på nesquik (fikk akutt lyst når jeg las denne tråden, ikke bra) og mannen ikke ville kjøpe fordi han mente at nå var det nok. Han ga etter etter en stund, og jeg drakk to fulle herlige kalde nesquik glass... Herlighet. Gravid eller ikke, jeg må prøve å begrense sukkerinntaket altså!

Ingen cravings idag heldigvis! Om alle dager ble som gårsdagen ville det ikke gå bra med kroppen min og babyen denne graviditeten. Etter den tidligere nevnte pizzaen og masse surt smågodt (som mannen kjøpte siden han ikke fant heksehyl som jeg egentlig måtte ha) dro jeg på butikken selv for å kjøpe heksehyl (surt smågodt hjalp litt, men tilfredsstilte selvsagt ikke lakrishungeren) og kom hjem med sånn heksehylstang og saltsild, som forsvant fort. Senere på kvelden begynte jeg å grine fordi jeg hadde så lyst på nesquik (fikk akutt lyst når jeg las denne tråden, ikke bra) og mannen ikke ville kjøpe fordi han mente at nå var det nok. Han ga etter etter en stund, og jeg drakk to fulle herlige kalde nesquik glass... Herlighet. Gravid eller ikke, jeg må prøve å begrense sukkerinntaket altså!

er forhåpentligvis bare nå i begynnelsen som man bare må følge cravingsene for å holde kvalmen i sjakk.. :) etterhvert så får man bare holde seg selv i øra ;)

Her det melk det går i.... Eneste som hjelper litt på kvalmen. Og pizza innimellom...
Bekymrer med litt over at all sunn mat gjør meg kvalm. Men det går seg nok til får vi håpe :)

Her er det brødskive med leverpostei (den gule boksen med unge på) ;) med litt lett majones og masse suragurk som jeg bare må ha hver dag!!
På fredag var jeg på desperat jakt etter Pariser pizza, var det eneste jeg ville ha men fant det ikke noe sted, så deppet resten av kvelden :p
Og noen dager bare må jeg ha sjokomelk, men prøver å ikke drikke det hver dag! ;)

Grønne epler, tørre knekkebrød (havre wasa) med guloslt, og melk - foreløbig :) Er mer jeg ikke vil ha tror jeg.

Her er det bare en masse ting jeg ikke klarer å spise fremfor cravings. men det kommer vell det også etter hvert.

Back
Topp