Cravings

Ingen spesielle må ha cravings enda.. men noe av d eneste som jeg ikke blir kvalm av. Og som gir meg noen kvalmefrie minutter er lollipop, eller saftis så jeg sitter under et pledd å fryser og spiser mange is pr dag:-P

Med førstemann var det tomater i første trimester, vannmelon resten.
Med andremann var det lovehearts. Cola på boks og syrlig godteri

Og begge der var gutter..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hvilke har du?? Jeg har litt diverse; sure grønne epler,potetmos,surt godis,appelsin,fiskeboller i hvit saus og salt lakris ;)

Fiskeboller i hvit saus måtte det bli her også idag, heldigvis fikk jeg bestemme:) Har lyst på det imorgen også! Litt merkelig mat å få dilla på egentlig.

Ikke enda.. begynte litt senere sist også! I slutten sist spiste jeg en eller fler agurker til dagen! Tror ikke jeg har spist særlig med agurk siden. Og jeg hatet kvitløk hele svangerskapet! Nå liker jeg ikke skive lenger! Veldig upraktisk!

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app
Hihi,hva med knekkebrød da? Er jo sunnere enn skive ;) Jeg er omvendt..Liker ikke knekkebrød etter jeg ble gravid..Og ikke egg og kylling heller :P

Ingen spesielle må ha cravings enda.. men noe av d eneste som jeg ikke blir kvalm av. Og som gir meg noen kvalmefrie minutter er lollipop, eller saftis så jeg sitter under et pledd å fryser og spiser mange is pr dag:p

Med førstemann var det tomater i første trimester, vannmelon resten.
Med andremann var det lovehearts. Cola på boks og syrlig godteri

Og begge der var gutter..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
Ååååååh,fikk såååå lyst på saftis is nå..Lollipop! <3 Kan ikke huske sist jeg spiste det. Du får nyte saftis-medisinen din mot kvalme, og kose deg under pleddet! :)

lakris! Så her er det saltsild og diverse lakrisgodter som gjelder. Ellers så finnes det ikke matlyst for tiden, spesielt ikke middagsmat.. der er det eneste som smaker godt chips med ketchup :p lager jo selvsagt middag som vanlig, men ender med at jeg ikke spiser noe som helst nesten..
Går faktisk litt saltsild her og!! ;)

Jeg merker jeg blir fortere mett nå enn før..En kjøttkake og en potet lissom..og stopp ;)
problemet er at jeg ikke blir mett, sier bare plutselig stopp. Håper det blir bedre :)

Har ingen!

Har ikke noe spesielle ennå, for meg har det ikke kommet før på slutten av svangerskapet.
Men jeg merker det er noen ting jeg heller spiser enn andre, men det har nok med kvalmen å gjøre.

De to siste dagene har det kun gått i lapskaus som jeg har drømt om. Med tobasco på. Nam. Så har blitt en del. :D:rolleyes:

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg har fortsatt lyst på vannis, både fra butikk og slike hjemmelagde som man lager av saft. Gjett hva jeg skal gjøre i dag etter jobb?

Er ikke noe spesielt som jeg kommer på..Brødskive med ost er godt om dagen. Ellers gikk det i epler når kvalmen stod på som verst. Drikker masse vann hele tiden føler jeg.. Blir fort mett og raskt sulten igjen så må ha noe som er lett tilgjengelig å "enkelt" å spise.

I dag fikk jeg plutselig veldig lyst på brødskive med kjøttboller. Når jeg ikke er kvalm må jeg jo bare spise det som faller meg inn ^^,

Har ingen spesielle "må ha" ting enda, men veldig fysen på surt godteri :P..
Ellers så spiser jeg mye av det samme hver dag nå, endel ost/skinke smørbrød (vamer, så osten smelter:) ), nudler faktisk, og mye tørr kjeks hvis jeg føler med veldig kvalm og uggen... Er ting jeg vet jeg får i meg, å som demper kvalmen for min del.. Spiser vanlig middag.. Blir fort sulten igjen da, så føler jeg spiser noe hele tiden, for sult=kvalme...

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Back
Topp