Cravings

Hønemor

Flørter med forumet
Hvilke har du?? Jeg har litt diverse; sure grønne epler,potetmos,surt godis,appelsin,fiskeboller i hvit saus og salt lakris ;)

Plommer, ost, appelsinjuice... Før elsket jeg gotteri, kaffe og Pepsi Max - det orker jeg ikke tanken på nå.. Veldig greit :)

Nje, vet ikke helt, men er veldig glad i Pink Lady epler om dagen, appelsinjuice og kaffe :love2
Forrige svangerskap fyste jeg så veldig på sprøstekt løk.... Jeg håper ikke det gjentar seg!

Her er det appelsin og druer som gjelder, og til middag er det kun hjemmelaget grønnsaksuppe jeg har lyst på! Nå får ikke jeg bestemme middag lengre, tror samboeren er litt lei grønnsaksuppe. Hehe.

Mye forskjellig, når jeg plutselig ikke er kvalm lenger, får jeg cravings på alt mulig rart. kylling nuggets, poteter i brun saus og annet rart. Men mens jeg er kvalm er det mye syrlig frukt, spiste en sitron i går, det var deilig :)

Jeg har slike ukentlige cravings. Denne uken er det appelsin, forrige var det grønne epler. Har også cravet Olden Eple, sjokolade (men ikke nå lenger, blir kvalm av tanken), lett is, nektariner, en uke var det hvetebakst og det var fælt, boller er jo ikke akkurat sunt og verre at jeg ikke tåler det så bra :p

Ingen skikkelige "MÅ HA - NÅ" - cravings, men cola zero hjelper på kvalmen, og må være i hus ;). Ellers er de litt motsatt, liker ikke pepsi max og kaffe lenger, sånn var det i forrige svangerskap også. Jeg kan jo ha veldig lyst på enkelte ting, men føler ikke det er ordentlige "gravid-cravings" :P

Her er det appelsin og druer som gjelder, og til middag er det kun hjemmelaget grønnsaksuppe jeg har lyst på! Nå får ikke jeg bestemme middag lengre, tror samboeren er litt lei grønnsaksuppe. Hehe.
Haha,morsomt!!Tror min samboer er lei potetmos og fiskebollemiddag og ;)

Jeg har slike ukentlige cravings. Denne uken er det appelsin, forrige var det grønne epler. Har også cravet Olden Eple, sjokolade (men ikke nå lenger, blir kvalm av tanken), lett is, nektariner, en uke var det hvetebakst og det var fælt, boller er jo ikke akkurat sunt og verre at jeg ikke tåler det så bra :p
Hehe,stilig med ukentlige cravings ;)

Nje, vet ikke helt, men er veldig glad i Pink Lady epler om dagen, appelsinjuice og kaffe :love2
Forrige svangerskap fyste jeg så veldig på sprøstekt løk.... Jeg håper ikke det gjentar seg!
Hehe,nå fikk jeg faktisk lyst på pølse og lompe med sprøstekt løk ;)

Jeg har ingen ordentlig cravings så langt, men har alltid veldig lyst fisk. Så det blir mange fiskemiddager her. Mannen syns ikke det er særlig kult :p Ungene spiser heldigvis fisk de også. Motsatt så frister ikke kaffe, og jeg er egentlig skikkelig kaffekjærring :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har ingen ordentlig cravings så langt, men har alltid veldig lyst fisk. Så det blir mange fiskemiddager her. Mannen syns ikke det er særlig kult :p Ungene spiser heldigvis fisk de også. Motsatt så frister ikke kaffe, og jeg er egentlig skikkelig kaffekjærring :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Får i deg nok omega3 du da jaffal ;) :)

Ikke enda.. begynte litt senere sist også! I slutten sist spiste jeg en eller fler agurker til dagen! Tror ikke jeg har spist særlig med agurk siden. Og jeg hatet kvitløk hele svangerskapet! Nå liker jeg ikke skive lenger! Veldig upraktisk!

Sent from my HTC Desire using BV Forum mobile app

lakris! Så her er det saltsild og diverse lakrisgodter som gjelder. Ellers så finnes det ikke matlyst for tiden, spesielt ikke middagsmat.. der er det eneste som smaker godt chips med ketchup :P lager jo selvsagt middag som vanlig, men ender med at jeg ikke spiser noe som helst nesten..

Har ikke noe jeg må ha. Men brød byr meg litt imot. Ellers merker jeg at jeg ikke klarer å spise meg mett, stopper opp før jeg får spist meg mett:/

Back
Topp