Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha,morsomt!!Tror min samboer er lei potetmos og fiskebollemiddag ogHer er det appelsin og druer som gjelder, og til middag er det kun hjemmelaget grønnsaksuppe jeg har lyst på! Nå får ikke jeg bestemme middag lengre, tror samboeren er litt lei grønnsaksuppe. Hehe.
Hehe,stilig med ukentlige cravingsJeg har slike ukentlige cravings. Denne uken er det appelsin, forrige var det grønne epler. Har også cravet Olden Eple, sjokolade (men ikke nå lenger, blir kvalm av tanken), lett is, nektariner, en uke var det hvetebakst og det var fælt, boller er jo ikke akkurat sunt og verre at jeg ikke tåler det så bra![]()
Hehe,nå fikk jeg faktisk lyst på pølse og lompe med sprøstekt løkNje, vet ikke helt, men er veldig glad i Pink Lady epler om dagen, appelsinjuice og kaffe
Forrige svangerskap fyste jeg så veldig på sprøstekt løk.... Jeg håper ikke det gjentar seg!
Det er jo VELDIG greit å ikke ha lyst på det !Plommer, ost, appelsinjuice... Før elsket jeg gotteri, kaffe og Pepsi Max - det orker jeg ikke tanken på nå.. Veldig greit![]()
Får i deg nok omega3 du da jaffalJeg har ingen ordentlig cravings så langt, men har alltid veldig lyst fisk. Så det blir mange fiskemiddager her. Mannen syns ikke det er særlig kultUngene spiser heldigvis fisk de også. Motsatt så frister ikke kaffe, og jeg er egentlig skikkelig kaffekjærring
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, tror jeg nærmer meg overdose snartFår i deg nok omega3 du da jaffal![]()
![]()