Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når du sier det det med havregrøt, eg har sånn dilla på risgrøt, med svært smørøye, kanel og sukkerEgentlig bare generelt sultenmen vil gjerne ha fet mat og har kanskje litt dilla på havregrøt? Spiser det til frokost hver dag, kunne ikke tenkt meg noe annet
i går hadde jeg det til lunsj også. Hehe.. MÅ ha ett gigantisk smørøye og den må lages på melk!
Ellers de sjokoladeskruene til rema, salt potetgull og cola er veldig populært.. Og haribo colaflasker, frosker og egg er veldig godt... Oi oi
Og epler. Litt sunnere..![]()
Hehe! Da var vi like der gitt, spiser like gjerne risgrøtNår du sier det det med havregrøt, eg har sånn dilla på risgrøt, med svært smørøye, kanel og sukker![]()
Haha, Hin dagen tok eg til og med og hentet mer smør etter eg hadde trøkt i meg den første (svære!!) smør klumpenHehe! Da var vi like der gitt, spiser like gjerne risgrøtbest ingen ser hvor mye smør jeg tar hehe
Haha, Hin dagen tok eg til og med og hentet mer smør etter eg hadde trøkt i meg den første (svære!!) smør klumpen![]()