Cravings nå?

Guriks

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Flere som har skikkelig dilla på noe etter graviditeten? Jeg spiser nugatti hver morgen (likte det ikke før), drikker masse kaffe og spiser 1-3 pink lady epler hver dag :P

Trodde det bare var meg :p Kom plutselig den siste uken her! Eller noe (har ikke tidsbegrep for tiden).
Lyst på sjokolade og søtt, og taco etc.

Sjokolade, karamell, sjokoladeboller (som eg er kjempe allergisk mot) og kylling
Eg tenkte også at det kun var meg :P

Sjokolade, boller og kake. Har lyst på kake hele tiden!
Og jeg er vanligvis ikke så glad i søtt så dette er litt nytt.
Drikke og en del kaffe men det er fordi jeg er trøtt 24/7 :-p

Har konstant lyst på sjokolade!!! Har vært sånn siden fødselen. Blir gal (og tjukk!) !

Ikke på noe spesielt nei, men spiser enormt mye og konstant sulten. Skyldes nok ammingen da, hun henger jo stortsett i puppa så:p

Hadde en periode etter graviditeten dilla på salt superchips og solo O:)

Også konstant sulten. Spesielt nå som jeg er på melkefri diett (pga lille). Har SJUKT lyst på alt jeg ikke kan spise. Men hadde nok hatt det sånn uansett... Drømmer dagen lang om pizza, burger med ost, grøt, yoghurt og boller med vaniljekrem...

Egentlig bare generelt sulten :) men vil gjerne ha fet mat og har kanskje litt dilla på havregrøt? Spiser det til frokost hver dag, kunne ikke tenkt meg noe annet :P i går hadde jeg det til lunsj også. Hehe.. MÅ ha ett gigantisk smørøye og den må lages på melk!
Ellers de sjokoladeskruene til rema, salt potetgull og cola er veldig populært.. Og haribo colaflasker, frosker og egg er veldig godt... Oi oi
Og epler. Litt sunnere.. :P

Egentlig bare generelt sulten :) men vil gjerne ha fet mat og har kanskje litt dilla på havregrøt? Spiser det til frokost hver dag, kunne ikke tenkt meg noe annet :P i går hadde jeg det til lunsj også. Hehe.. MÅ ha ett gigantisk smørøye og den må lages på melk!
Ellers de sjokoladeskruene til rema, salt potetgull og cola er veldig populært.. Og haribo colaflasker, frosker og egg er veldig godt... Oi oi
Og epler. Litt sunnere.. :P
Når du sier det det med havregrøt, eg har sånn dilla på risgrøt, med svært smørøye, kanel og sukker :P

Når du sier det det med havregrøt, eg har sånn dilla på risgrøt, med svært smørøye, kanel og sukker :P
Hehe! Da var vi like der gitt, spiser like gjerne risgrøt :D best ingen ser hvor mye smør jeg tar hehe

Hehe! Da var vi like der gitt, spiser like gjerne risgrøt :D best ingen ser hvor mye smør jeg tar hehe
Haha, Hin dagen tok eg til og med og hentet mer smør etter eg hadde trøkt i meg den første (svære!!) smør klumpen :P

mørk sjokolade, og gjerne med smak! Helt sykt hvor mye jeg kan spise, kan bare glemme å kjøpe inn for å spare til senere o_O

Back
Topp