M
Moderator Tone
Guest
Har dere noen? Tenker på både spiselige og ikke-spiselige cravings 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Med første hadde jeg dilla på ostepopp. Andre gang var det veldig vekslende. Enkelte dager var det Skillingsbolle, andre dager var det smoothies. Denne gangen har jeg ikke hatt matlyst i det hele tattHar dere noen? Tenker på både spiselige og ikke-spiselige cravings![]()
Då e da jo kjempeflaks at Mr.Freeze e på tilbud på Coop Obs noHar gått veldig i perioder her, men siste "må-ha" er Mr.Freeze. Akkurat smelt i meg tre stykker ;-) Men har ikke merket noe jeg plutselig ikke liker.
Då e da jo kjempeflaks at Mr.Freeze e på tilbud på Coop Obs noHar gått veldig i perioder her, men siste "må-ha" er Mr.Freeze. Akkurat smelt i meg tre stykker ;-) Men har ikke merket noe jeg plutselig ikke liker.
Det varierer hele tiden, og har dessverre fått tilbake lysten på sjokolade og søtt (som jeg ikke taklet i begynnelsen). Har fått for vane å blande sitronsaft i appelsinjuicen, nammm. Er vel også litt mer ivrig på melk enn vanlig (iskaffe + melk på frokostblanding) og på frukt, bær og bakevarer. Prøver å begrense bollespisinga, da! De siste dagene har jeg ikke klart å holde meg unna Tyrkisk Pepper-boksen som ble med hjem fra Tax free...men det kunne vel like så godt ha skjedd om jeg ikke var gravid![]()