Cravings eller "diller"

• Trådstarter Trådstarter Moderator Tone
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Tone

Guest
Har dere noen? Tenker på både spiselige og ikke-spiselige cravings :)

Har dere noen? Tenker på både spiselige og ikke-spiselige cravings :)
Med første hadde jeg dilla på ostepopp. Andre gang var det veldig vekslende. Enkelte dager var det Skillingsbolle, andre dager var det smoothies. Denne gangen har jeg ikke hatt matlyst i det hele tatt

Får sånne kick på enkelte ting jeg vil ha. Men klarer ikke en dag uten sjokolademelk og iste :-P ellers så er jeg veldig på karbohydrater (pasta og ris) :-)

Vannmelon og majones :-P hver for seg riktignok. Men jeg har aldri vært spesiellt glad i noen av delene før nå, å nå er det voldsomt hehe.

Virker som jeg blir hekta på enkelte ting i perioder. Til å begynne med fikk jeg helt dilla på sitrus. Appelsiner og ting med sitronsmak. Kjøpte inn i hauger og lass og spiste og åt. Plutselig var det helt stopp. Satt igjen med hauger med appelsiner og Skyr med sitronsmak som jeg ikke orket tanken på å spise...:( Heldigvis andre i familien som jeg kunne prakke det over på ;) Nå er det vannmelon og Friskis!! Vi kjøpte to pakker før helga og ikke mye igjen der nå :O

❤️ venter lillebror i midten av oktober ❤️

Helt i begynnelsen var det riskrem, så dabbet det av :) Så ble tomater. Nå har jeg ikke noen spesielle :) men jeg har blitt så glad i solo/fanta! Men prøver å holde meg unna store mengder :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Går i perioder, foreløpig ingenting som har vedvart over tid... Nå er det vannmelon som er et must!!! Tidligere var det sjokkomelk!

Sent from my iPhone using BV Forum

Det går litt i bølger her. Først var det surt smågodt og bringebærsaft, deretter grapefrukt og anananas. Det vil jeg fortsatt ha, i tillegg til jordbær, og alle typer melon. Alt må være kjøleskapskaldt:-) Og smooties i alle tenkelige varianter!

Jeg har mest anti-cravings, jeg liker for øyeblikket ikke middag. Dvs alle typer varm mat er stort sett motbydelig for tiden... Det er flere dager der jeg har stått og laget middag, og endt opp med å se på at mannen spiser:p

Jeg hadde epler og sjokolademelk før, nå er det nektariner! Slurp!

Går mye i perioder her, kan ha kjempekjempe lyst på noe og kan tenke på det i dagesvis, så spiser jeg det og da er jeg ikke interessert i det mer :p Har hatt en lang periode med overspising av vannmelon og jordbær da, nå har det dabbet litt av. Melkesjokolade har heller aldri smakt bedre, men er streng med meg selv så blir kun i helgene en plate på 100 g ;)
Har en guttefant i magen <3

Her har det gått i sjokomelk hele veien..men prøver å unngå å drikke det hver eneste dag. Melon og all frukt er et must hver dag!!!! MÅÅÅÅ ha!!! I en i liten periode var det hamburger jeg ville ha og en annen periode pizza...men åt uansett ikke så mye pga jeg vill beherkse meg. Noe ABSOLUTT ikke vil ha er pølser!!!!! Blæææ blir kvalm bare jeg lukter pølse. Og nå sikler jeg ihjel på salat og smoothies <3

Iste!! :Heartred Sånn som man blander ut selv :D Brus liker jeg plutselig ikke lenger, men det er jo bare bra egentlig, hehen:p

Har gått veldig i perioder her, men siste "må-ha" er Mr.Freeze. Akkurat smelt i meg tre stykker ;-) Men har ikke merket noe jeg plutselig ikke liker.

Har gått veldig i perioder her, men siste "må-ha" er Mr.Freeze. Akkurat smelt i meg tre stykker ;-) Men har ikke merket noe jeg plutselig ikke liker.
Då e da jo kjempeflaks at Mr.Freeze e på tilbud på Coop Obs no ;)

Då e da jo kjempeflaks at Mr.Freeze e på tilbud på Coop Obs no ;)

Før måtte jeg ha en pose Cheesedoodles i uken, nå klarer jeg ikke det.

Er generelt mindre sugen på søtt, og liker mer frukt. Nå er det div meloner som er superdigg :)

Det varierer hele tiden, og har dessverre fått tilbake lysten på sjokolade og søtt (som jeg ikke taklet i begynnelsen). Har fått for vane å blande sitronsaft i appelsinjuicen, nammm. Er vel også litt mer ivrig på melk enn vanlig (iskaffe + melk på frokostblanding) og på frukt, bær og bakevarer. Prøver å begrense bollespisinga, da! De siste dagene har jeg ikke klart å holde meg unna Tyrkisk Pepper-boksen som ble med hjem fra Tax free...men det kunne vel like så godt ha skjedd om jeg ikke var gravid ;)

Har variert litt, i begynnelsen var det alt med appelsin og sitron, så var det vannmelon og epler. Har skikkelig lyst på Grandiosa heile tida :O har skikkelig avsmak på middagsmat, så lenge da ikkje er usunt som pizza og hamburger ;)

No har eg dilla på sun lolly, blir noken for dag ;) og baconpostei med majones!

Det varierer hele tiden, og har dessverre fått tilbake lysten på sjokolade og søtt (som jeg ikke taklet i begynnelsen). Har fått for vane å blande sitronsaft i appelsinjuicen, nammm. Er vel også litt mer ivrig på melk enn vanlig (iskaffe + melk på frokostblanding) og på frukt, bær og bakevarer. Prøver å begrense bollespisinga, da! De siste dagene har jeg ikke klart å holde meg unna Tyrkisk Pepper-boksen som ble med hjem fra Tax free...men det kunne vel like så godt ha skjedd om jeg ikke var gravid ;)

Åh ikke nevn tyrkisk pepper!! Haha jeg stappet i meg en hel pose hver eneste dag i noen uker litt tidligere i svangerskapet :oops::rolleyes: Klarte etter myyyye selvbeherskelseskunst (noe jeg har særdeles lite av) å slutte. Hehe bare noen nevner ordet nå så får jeg nesten abstinenser. Godt det bøtter ned her ellers hadde det blitt flytur på butikken

Back
Topp