Cravings/avsmak

Har fulstendig avsmak for lukten av kokt ris :p Har allerede kastet opp ved to anledninger når mannen har laget seg ris ved middagen. Må enten ha på munnbind eller sitte på verandaen mens det kokes og spises.

Klarer heller ikke smaken av kylling eller laks noe jeg ellers elsker! :(
 
Har forresten helt dilla på ostesmørbrød i ovnen, med grillkrydder og oregano. I de føsrte ukene kunne jeg ikke få nok av appelsiner. Måtte ha minst 1-2 om dagen.
 
To ting jeg ikke fikser - cola og smeltet ost (normalt sett elsker jeg begge deler).
Ellers er alt jeg ikke liker til vanlig ganske forsterket, og lukten av det er et problem.
Alltid drukket lite melk, mens nå kan jeg lett drikke 2L om dagen.
Elsker dessverre fortsatt lakris, men prøver å begrense meg.

Ellers veldig glad i iskrem (sorbet eller saftis), appelsinsaft, appelsinjuice, Mr Lee nudler og Red bull (prøver å begrense).
 
Har ingen spesielle cravings, men syns egg er grusomt. I tillegg smaker ikke bacon like godt som det pleide :(
Går veldig fort lei av mat, så må ha små porsjoner og lov til å spytte ut :angelic: Drømmer om spekemat og gleder meg til å endelig kunne stappe i meg alt jeg får tak i! :D
 
Stor fare for at "fersk salami" fra grilstad som kan spises av gravide blir en ting for meg alså! Smakte for første gang i dag, og det var bare såååå godt!!! Tenker allerede på mitt neste måltid med den salamien og egg :hilarious: :hilarious:
 
Sist jeg var gravid husker jeg jeg hadde skikkelig avsmak på seigmenn. Jeg syntes de stinket svin, pga gelatinen regner jeg med. Har ikke prøvd å spise seigmenn denne runden, tror det er like greit.
 
Avsmak på søt frukt
 
Avsmak på Tine sin iskaffe og Pepsi Max. Helt greit egentlig mtp koffein, men jeg savner virkelig kosen med kald Pepsi Max :hungry:
 
Har så lyst på bokscola at jeg holder på å bli sprø! Hadde ventet å få avsmak på kaffe, men det varte bare en dag eller to, så jeg er ikke villig til å ofre morgenkaffen for cola. Har noen prøvd koffeinfri kaffe? Smaker det likt liksom? :help
 
Har så lyst på bokscola at jeg holder på å bli sprø! Hadde ventet å få avsmak på kaffe, men det varte bare en dag eller to, så jeg er ikke villig til å ofre morgenkaffen for cola. Har noen prøvd koffeinfri kaffe? Smaker det likt liksom? :help
Jeg drikker Nescafé gull sin koffeinfrie pulverkaffe, synes den er god, men jeg drikker pulverkaffe helst til vanlig og da:D
 
Jeg drikker Nescafé gull sin koffeinfrie pulverkaffe, synes den er god, men jeg drikker pulverkaffe helst til vanlig og da:D
Takk for svar :happy: Kanskje jeg må gi det et forsøk. Værste som kan skje er vel at det ikke smaker godt og jeg kaster den xsmile9
 
Back
Topp