Cravings allerede?

Du kan prøve forsikretskyld å skrelle eplet? Kan jo være.. aner ikke om de tar med skrellet i juicen?
Ja, det skal prøves i morgen :D Takk for tipset :)

Ikke enda m. Men sist vra jeg hekta på fox

Med de to andre barna har jeg fråtset i is, sjokolademelk og ostesmørbrød.. Helt uten begrensninger. La på meg unødvendig mye, og jeg var andpusten bare etter få trappetrinn hjemme.. så denne gangen skal jeg holde meg unna fløteis og moderere det andre :trolls:happy5

Da kom suget for fullt her i går! Appelsiner! Og de må være iskalde fra kjøleskapet :laughing002 Hadde akkurat det samme i forrige svangerskap :p Har spist 6 stk i dag :laughing002

Da kom suget for fullt her i går! Appelsiner! Og de må være iskalde fra kjøleskapet Hadde akkurat det samme i forrige svangerskap ‍♀️ Har spist 6 stk i dag

Det er jo ikke det værste å proppe i seg :joyful: Fikk litt lyst på det selv nå når du skrev det...hmm... må kanskje legge appelsinene i kjøleskapet...

Skjønner ikke hvorfor jeg må ha de kalde akkurat nå men det er myyyye bedre! Sure og iskalde! :hilarious:

Ja, jeg liker dem også sure...og så hørtes det veldig godt ut at de er sure og kalde.. Heldagskvalme her, men frukt synes jeg er godt å spise... Har spist hjemmelaget fruktsalat hver kveld i 5 dager :hilarious:

Jeg har nå i flere dager mast på mannen om at han må kjøpe kræsj pink isen som nå er relansert! Å endelig, i går kom han hjem med den!!:hungry: Å det var bare såå godt! Haha

Er det noen som har fått cravings allerede? Er det noe dere mååå ha hver dag? :hilarious:

Jeg har cravings på husholdningsaft.. Jeg måtte sende mannen avgårde ett kvarter før butikken stengte pga jeg hadde absolutt lyst på husholdningsaft! :hilarious:

Jeg fikk så lyst å kjøle ferdig bakt ostekake idag!! Men så er jeg usikker om det er trygt å kjøpe når man ikke vet hvordan ost den er laget på? Må vel gjerne lage selv etterhvert...

Jeg fikk så lyst å kjøle ferdig bakt ostekake idag!! Men så er jeg usikker om det er trygt å kjøpe når man ikke vet hvordan ost den er laget på? Må vel gjerne lage selv etterhvert...
Ostekake er trygt å spise som gravid! ❤ er kun upastoriserte oster som ikke er helt bra! :)

Jeg har nå i flere dager mast på mannen om at han må kjøpe kræsj pink isen som nå er relansert! Å endelig, i går kom han hjem med den!!:hungry: Å det var bare såå godt! Haha
Kødder du? Er den tilbake? Hvor?! Nå planlegger jeg å gå på en issmell kjenner jeg :D

Merker jeg får mer og mer cravings på salt mat! Knekkebrød med havsalt, foccacia, kips, reker:rolleyes:...
Første svangerskap hadde jeg dilla på surt. Grønne epler og surt smågodt:p

Last edited:
Back
Topp