Cravings allerede?

Har så sykt lyst på spekeskinke og fårepølse. Jeg hater å bli fortalt hva jeg skal og ikke skal gjøre, så det er sikkert der det ligger:hilarious:
 
Har så sykt lyst på spekeskinke og fårepølse. Jeg hater å bli fortalt hva jeg skal og ikke skal gjøre, så det er sikkert der det ligger:hilarious:
Jeg har også lyst på alt jeg ikke kan spise :( slik som spekeskinke, sushi med tunfisk, salami, blåmuggost osv osv.. hva er greia med det? :hilarious::hilarious::hilarious:
 
Og brie ost, mmmm! Det hadde vært godt nå. Ikke lett dette her:hilarious:
På jobben så har de sånn baguette med salat,brie og salami.. den er sååå nam varm! :( Haha! Er det ikke greit å spise det sålenge det er varmebehandlet da?? :hilarious:
 
På jobben så har de sånn baguette med salat,brie og salami.. den er sååå nam varm! :( Haha! Er det ikke greit å spise det sålenge det er varmebehandlet da?? :hilarious:
Jeg aner ikke, men skulle jo tro det! Vet man kan spise spekeskinke dersom den er varmebehandlet, men jeg synes liksom ikke det smaker det samme!
 
Er det ikke slik at man ikke skal spise fetaost når man er gravid? :angelic: Har alltid trodd det, har holdt meg unna det siden jeg fikk positiv test :p
Nei, fetaost er trygt å spise;) Man må holde seg unna upastauriserte oster som blåmuggost og brie. Smøreoster fra tine for eksampel er også trygge:)
 
Etter å ha lest fetaost i går fikk jeg så lyst på det, så nå gomler jeg fetaost før jeg drar på jobb :hilarious:
 
Jeg må dytte denne opp igjen :hilarious::hilarious:

Jeg har blitt sååå å glad i ananas!! Må ha ananasbokser i hus..:hilarious::laughing021
 
Grønne oliven som med begge guttene:hilarious:
 
På jobben så har de sånn baguette med salat,brie og salami.. den er sååå nam varm! :( Haha! Er det ikke greit å spise det sålenge det er varmebehandlet da?? :hilarious:
Jo det er faktisk greit med både salami og diverse oster så lenge det er varmebehandlet i så å så lang tid, på så å så mange grader:)
 
Ingenting spesielt her men merker at mat ikke smaker noe spesielt lenger. Rart. Sitter å spiser lunsj nå å det smaker ingenting! Er ikke så sulten lengre heller. Bare spiser fordi jeg av natur blir BÆM kvalm om jeg går uten mat for lenge.
 
Jeg er allergisk mot grønne epler, men spiser det et par ganger om dagen :(
Er ikke mye annet som frister dessverre..
 
Jeg er allergisk mot grønne epler, men spiser det et par ganger om dagen :(
Er ikke mye annet som frister dessverre..
Er det skrellet eller selve eple? Fordi vet at min farfar tåler ikke epleskall men da tar han bort epleskallet og spiser resten! :D
 
Er det skrellet eller selve eple? Fordi vet at min farfar tåler ikke epleskall men da tar han bort epleskallet og spiser resten! :D
Vet ikke, har ikke prøvd å skrelle :p Jeg tror ikke jeg tåler selve eplet heller egentlig. Jeg reagerer på ferskpresset juice og det er vel uten skall? :confused005
 
Vet ikke, har ikke prøvd å skrelle :p Jeg tror ikke jeg tåler selve eplet heller egentlig. Jeg reagerer på ferskpresset juice og det er vel uten skall? :confused005
Du kan prøve forsikretskyld å skrelle eplet? Kan jo være.. aner ikke om de tar med skrellet i juicen?
 
Back
Topp