Cravings allerede?

Blueheart

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Oktoberlykke2020❤
Påskeliljene 2022 ❤️
Er det noen som har fått cravings allerede? Er det noe dere mååå ha hver dag? :hilarious:

Jeg har cravings på husholdningsaft.. Jeg måtte sende mannen avgårde ett kvarter før butikken stengte pga jeg hadde absolutt lyst på husholdningsaft! :hilarious:

Jeg er kvalm, så har ikke noen ting jeg craver, men spiser myyyye rett i koppen, for det er det eneste jeg orker :p

Nei, har ikke pleid å få det. Spesielt ikke i tiden jeg er kvalm :p

Null cravings, ikke hatt det de to andre gangene heller. Kjedelig :hilarious:

Jeg er kvalm, så har ikke noen ting jeg craver, men spiser myyyye rett i koppen, for det er det eneste jeg orker :p
Jeg er også kvalm.. syns saft er utrolig digg når jeg ikke får i meg stort annet :hilarious:

Null cravings, ikke hatt det de to andre gangene heller. Kjedelig :hilarious:
Hehe! Ganske greit å slippe det... i forrige svangerskap så vekket jeg mannen mitt på natta fordi ting fristet :sorry: var ikke den personen han var mest fan av.. :hilarious:

Ingen cravings - men sulten.. og godtesyk. Det kan også komme av at jeg måtte slutte å røyke, så klart :p:hungover:

Ingen cravings - men sulten.. og godtesyk. Det kan også komme av at jeg måtte slutte å røyke, så klart :p:hungover:
Ja, er mange som blir sultne/godtesjuk etter røykeslutt :p

Ingen cravings her heller, men veldig sulten. Har prestert å gå opp 2 kg allerede og jeg FATTER ikke hvordan det er mulig?!

Nei, ikke fått cravings enda. I forrige svangerskap hadde jeg cravings på vannmellon. Bare Måtte ha! :joyful:

Ja! Eller jeg må ikke ha det hver dag, men må liksom ha det i maten og det er sopp!!! Å det skal sies at jeg ikke liker sopp til vanlig så dette er veldig rart og litt ubehagelig etter min mening. Mannen er veldig fornøyd da.☺️

Med første så var det faktisk spekeskinke de første ukene/månedene helt til jordmor fortalte at jeg ikke kunne spise det, det var en sikkerlig nedtur! Og lakris, men fikk høyt BT mot slutten så fikk klar beskjed om max 50g i døgnet, det var også en nedtur for det var ikke en heksehyl en gang
Og avsmak på bacon, kunne ikke gå i butikken å se bacon uten å brekke meg. Spent på hva jeg får avsmak på denne gangen. Smågodt kanskje

Ingen cravings her heller, men veldig sulten. Har prestert å gå opp 2 kg allerede og jeg FATTER ikke hvordan det er mulig?!
Her går jeg opp og ned i kg hele tiden! :hilarious:

Nei, ikke fått cravings enda. I forrige svangerskap hadde jeg cravings på vannmellon. Bare Måtte ha! :joyful:
Genial måte å få i seg vann på hvis man ikke er så flink til å drikke vann! :D vannmelon er jo ganske godt!

Ja! Eller jeg må ikke ha det hver dag, men må liksom ha det i maten og det er sopp!!! Å det skal sies at jeg ikke liker sopp til vanlig så dette er veldig rart og litt ubehagelig etter min mening. Mannen er veldig fornøyd da.☺️

Med første så var det faktisk spekeskinke de første ukene/månedene helt til jordmor fortalte at jeg ikke kunne spise det, det var en sikkerlig nedtur! Og lakris, men fikk høyt BT mot slutten så fikk klar beskjed om max 50g i døgnet, det var også en nedtur for det var ikke en heksehyl en gang
Og avsmak på bacon, kunne ikke gå i butikken å se bacon uten å brekke meg. Spent på hva jeg får avsmak på denne gangen. Smågodt kanskje
Haha så morsomt! Jeg hadde iskaffe, isbiter og jordbær i forrige svangerskap!

Back
Topp