Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hmh, vanskelig det der om man skal føye seg for fredens skyld eller bare gjøre som man hadde planlagt!Ja hun og svigerfar skal være fra nå lørdag til minst 1.påskedag. Vi hadde tenkt tirsdag til søndag, men nå blir det en dan mindre da om vi skal følge "kravet"
Ja...!hmh, vanskelig det der om man skal føye seg for fredens skyld eller bare gjøre som man hadde planlagt!![]()
![]()
Jeg er såpass sto og egen, så jeg hadde nekta og dra i det hele tattJa men jeg kommer til å angre, og T gleder seg til hytta og spør når påsken begynner...!Så ukoseligJeg er såpass sto og egen, så jeg hadde nekta og dra i det hele tatt
men synes hele greia med at dere måtte vente en dag var helt tåpelig
![]()
Ja men jeg kommer til å angre, og T gleder seg til hytta og spør når påsken begynner...!
Ender nok med at vi føyer oss og jeg komemr til å være sur
Men vi har mulighet til å bli lenger enn vi tenkte!
Det har vært uenigheter før, som blant annet nevnte svigerinne har reagert på. Så overtok svigerfar hytta og det har vært fint til nå. Men nå er visst vi blitt for mange og vi må dele opp påska, visstnok. Hva er poenget med 10 sengeplasser og to atskilte deler av hytta da?Æsj, er så dumt når det blir krangling. De hadde faktisk det som tema på god morgen norge i går - vet ikke om dere så det? Veldig typisk med uenigheter når det er deling av hytte.
Nei hvis det er plass til alle samtidig er det jo bare hyggelig, jo flere jo bedre tenker no jeg, dere er jo nærmeste familieDet har vært uenigheter før, som blant annet nevnte svigerinne har reagert på. Så overtok svigerfar hytta og det har vært fint til nå. Men nå er visst vi blitt for mange og vi må dele opp påska, visstnok. Hva er poenget med 10 sengeplasser og to atskilte deler av hytta da?
Je blir så forundret jeg, at familie blir slik!
Er ikke vant til det i min familie. Ikke i det hele tatt. Men har skjønt at det er vanlig