Crap!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Nå er jeg i skikkelig dårlig humør!
Æsj!!
Hvemskalhamestplasspåhytta,barnløstanteellerdemedtobarn!?
Alt man skal gjøre et problem utav! Mistet helt lysten på hyttetur nå :-o

ugh, så kjipt! Familiehytte som må deles altså?

Vi drar sammen med svigers til hytta, og min manns to yngste søsken. Er ikke store hytta, og vi blir 7 stykker med Hermine så håper det går bra! Hvis ikke så kjører vi hjem igjen tenker jeg, men svigers gjør alt for å tilrettelegge for å få ha barnebarnet sammen med seg så mye som mulig! Skulle til og med får deres soverom der, fordi det er størst! :)

Nei nå er jeg bare sur!
Er ikke poenget med en hytte at det skal være plass til mange!? Og at man kan være der sammen??
Nei vi må utsette turen til onsdag for å slippe dårlig stemning!

Så dumt, mener hun selv at hun skal ha størst plass?

Hun vil ha den delen av hytta vi pleier å bruke frem til vi kommer. Skal være der over en uke og synes det blir for lenge på mindre rom. Derfor må vi vente en dag, akkurat som det har så mye å si til eller fra...

Enkelte er litt døve når de ikke har barn selv

Og så er jeg så teit at det ødela hele lysten min!
Jeg som hadde gledet meg så...

Ikke la henne ødelegge det for deg, er hun der når du kommer?

Slitsomt når det blir sånn da! BA hun dere om å vente med å komme? o_O

Ja hun og svigerfar skal være fra nå lørdag til minst 1.påskedag. Vi hadde tenkt tirsdag til søndag, men nå blir det en dan mindre da om vi skal følge "kravet"

Ja hun og svigerfar skal være fra nå lørdag til minst 1.påskedag. Vi hadde tenkt tirsdag til søndag, men nå blir det en dan mindre da om vi skal følge "kravet"
hmh, vanskelig det der om man skal føye seg for fredens skyld eller bare gjøre som man hadde planlagt! o_O :eek:

Så dumt når det blir slik

Så ukoselig :argue Jeg er såpass sto og egen, så jeg hadde nekta og dra i det hele tatt;) men synes hele greia med at dere måtte vente en dag var helt tåpelig :eek:

Så ukoselig :argue Jeg er såpass sto og egen, så jeg hadde nekta og dra i det hele tatt;) men synes hele greia med at dere måtte vente en dag var helt tåpelig :eek:
Ja men jeg kommer til å angre, og T gleder seg til hytta og spør når påsken begynner...!
Ender nok med at vi føyer oss og jeg komemr til å være sur :p
Men vi har mulighet til å bli lenger enn vi tenkte!

Ja men jeg kommer til å angre, og T gleder seg til hytta og spør når påsken begynner...!
Ender nok med at vi føyer oss og jeg komemr til å være sur :p
Men vi har mulighet til å bli lenger enn vi tenkte!

Det skjønner jeg godt, men synes bare at det er så latterlig at noen kan være så smålig på en måte! Herre min! Håper dere får en fiiin tur for det da;):p

Æsj, er så dumt når det blir krangling. De hadde faktisk det som tema på god morgen norge i går - vet ikke om dere så det? Veldig typisk med uenigheter når det er deling av hytte.

Æsj, er så dumt når det blir krangling. De hadde faktisk det som tema på god morgen norge i går - vet ikke om dere så det? Veldig typisk med uenigheter når det er deling av hytte.
Det har vært uenigheter før, som blant annet nevnte svigerinne har reagert på. Så overtok svigerfar hytta og det har vært fint til nå. Men nå er visst vi blitt for mange og vi må dele opp påska, visstnok. Hva er poenget med 10 sengeplasser og to atskilte deler av hytta da?
Je blir så forundret jeg, at familie blir slik!
Er ikke vant til det i min familie. Ikke i det hele tatt. Men har skjønt at det er vanlig

Det har vært uenigheter før, som blant annet nevnte svigerinne har reagert på. Så overtok svigerfar hytta og det har vært fint til nå. Men nå er visst vi blitt for mange og vi må dele opp påska, visstnok. Hva er poenget med 10 sengeplasser og to atskilte deler av hytta da?
Je blir så forundret jeg, at familie blir slik!
Er ikke vant til det i min familie. Ikke i det hele tatt. Men har skjønt at det er vanlig
Nei hvis det er plass til alle samtidig er det jo bare hyggelig, jo flere jo bedre tenker no jeg, dere er jo nærmeste familie:oops:

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Nei jeg fatter det ikke jeg!

Back
Topp