Cowgirls diary;) ul-bilde av nurket side 13:)

Hei vennen <3
Hvordan går det med deg?
For en fin mage du har, kjempe misunnelig på den <3<3<3
Lykke til på UL, håper på bilder og oppdateringer [:D][:D][:D]
Mange klemmer <3
 
Takk, dere er så søte!![:D][:D]
Gjett om dere skal oppdateres ja mammamilla, kommer til å legge inn skrytebilder av nurket[:)][:)] Gleder meg så utrolig mye, bare imorgen, søndag og mandag igjen nå så... hehe.. [:)]
 
Alt bra med meg, hvordan er det med dere to da? (randålf og milla) [:D]
 
Kram!!
 
Ja, det er dumt det ble som det ble, men ikke så mye en får gjort med det, så er bare å ta ting som det kommer og tenke på det positive i stedet[:)]
 
Så flott bilde fra UL da!!![:D][:D][:D]
 
Herlig å se den lille kan jeg tenke meg!!
 
klem
 
ORIGINAL: Venter_på_3de_spire

Så flott bilde fra UL da!!![:D][:D][:D]

Herlig å se den lille kan jeg tenke meg!!

klem

JA, det var så kos! Skikkelig morro altså[:)] Liten urolig tass[:D]
 
18+3(i følge menstermin)
 
Må skrive litt om gårdagen, den O'store UL dagen![:)] Var ganske så nervøs, og hadde en fæl drøm om at jeg begynte å blø før jeg skulle dra.. hehe.. rart hvor mye man får til[8D]
Kom opp i svangerskapspoliklinikken, phu (langt ord), og ble egentlig bare mer nervøs når jeg satt ute der og venta. Fikk så endelig komme inn, hadde ei kjempe trivelig jordmor, rolig og veldig flink til å forklare det vi så[:D]
 
Ble kjempe letta når jeg fikk se den lille inni der, og som han turnet rundt om kring! Hehe, for opp og ned, og drakk masse fostervann[8D] Er det mest fantastiske jeg har opplevd noen gang!! Mamma spurte om hun kunne se kjønn, og det kunne hun. Lurte på om vi var helt sikre på at vi ville vite det.. Der lå det en skjønn liten prins!
 
Da kom det en gledeståre Ble så utrolig glad når jeg fikk høre det, bf ønsket seg inderlig en sønn da han har 2 jenter fra før[:)] En liten rakker han kunne skjemme litt bort...[:D]
 
Dagen min var helt fantastisk!! Måtte ned på HM og feire med noen nydelige barneklær[:)]
 
Hei vennen!!
Så utrolig koselig at du venter gutt!!
Bildene dine var bare nydelige av den lille tassen [:D]
Kjempe glad på deg og deres vegne!!
Super klem <3
 
ORIGINAL: mammamilla

Hei vennen!!
Så utrolig koselig at du venter gutt!!
Bildene dine var bare nydelige av den lille tassen [:D]
Kjempe glad på deg og deres vegne!!
Super klem <3

 
Ja, det er kjempe kos!!
Gleder meg masse til å hilse på han[:D]
Takk, så søt du er!! Håper det klaffer for dere snart også vennen!
Klem klem![:)]
 
Kjempefine bilder av en liten prins! Å ett nydelig navn du har funnet til han..
 
Takk takk[:D]
Synes navna passa bra til hverandre, bf som foreslo Isak så håper jeg får gjennomslag med Leander også[:)]
 
Back
Topp