Cowgirls diary;) ul-bilde av nurket side 13:)

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Juligull2021
Hei hei!
Er ei jente på 21 år som har funnet vegen hit, har veldig lyst på en liten spire<3
Bor sammen med min kjære gjennom 3 år snart, og våres 2 katter[:)] Vi bruker ingen prevensjon og tenker at skjer det så skjer det, men i det siste har jeg tenkt at jeg har veldig lyst på en baby[:D]

Prøver å ta denne prøvinga litt rolig til å starte med, ikke testing etter el o.l. hver dag, dette skal jo være morsomt og da[8D]
 
hei hei!
Velkommen så masse inn hit!
Håper du får et kort opphold her og at spiren sitter raskt! Det er iallefall godt å ha en plass å lufte tankene... Vi får hjelpe hverandre gjennom prøvetida[:)]
 
 
Søndag, deilig dag dette![:)]
 
Nå er det 4 dager til en test kan være positiv, håper det er tilfelle.[:D] Men tørr ikke håpe på noe, vil ikke bli skuffet, men har også en følelse av at det skjer noe i kroppen min..[8|][:-]
 
Det er nok bare jeg selv som spiller meg et puss...[8D] Rart at man "merker" så mye når man går å venter sånn.. hehe.. får liksom så mange symptoner[:)]
 
Fortsatt rar i magen...
 håper at jeg får en positiv test om lørdag!! Ble spådd for store sjanser graviditet i august/sept, men håper hun tar litt feil, og at det er nå i stedet![:D]
 
Ja, nå går det fort til IKM!! Håper det blir en positiv test![:D]
Jeje, skal på jobb i kveld, skikkelig kjipt å jobbe kveldene! Kunne tenkt meg flere dagvakter..[8|] Har frihelg til helgen da; DET er deilig!![:D]
 
Ha en flott dag da jenter!!
 
1. juni
2.juni
3.juni
jobb
fruktbare periode starter

4.juni
jobb
5.juni

jobb
6.juni
el?
7.juni

8.juni
fruktbare periode over
9.juni
10.juni
jobb
11.juni

12.juni
jobb
13.juni
jobb
14.juni
jobb
15.juni

16.juni
17.juni
jobb
18.juni
19.juni
jobb
20.juni
jobb
IKM?
21.juni
Tanta ennå ikke kommet, testet negativ..[&o]
22.juni
23.juni
jobb
24.juni
jobb
25.juni
26.juni
27.juni
28.juni
29.juni
30.juni
 
Da var klokka allerede 2, kun 1t til jobbings.. [&:]
Er spent på hva som skjer i morgen, hadde vært så morro å fått en positiv test altså!!! *Drømmemegbort*
Gleder meg bare så masse til å handle babyklær + fortelle det til venner og famile! Håper det skjer noe snart! Har hatt spotting igår og idag [håper det er festeblødning[;)]]
 
Ønsker alle en vidre SUPER dag i dette grå sommerværet [som er her på østlandet hvertfall]!!
En stor til dere alle!!
 
 

 
 
Heisann!!
 
Gratulere med dagbok!!
Hvordan går det?
Kom tanta??
 
klem
 
Er ikke kommet ordentlig ennå, fortsatt spotting[8|] kommer vel sikkert i løpet av dagen.. [:@]
Skikkelig kjedelig altså, hehe, men får vel holde humøret oppe og krysse fingrene
 
JAja, sånn kan det gå..
Manna meg opp til å ta en test da, men den var jo NEGATIV da[:(][&o] Da får jeg bare håpe på en positiv test ut i uka å at jeg bare er sein til å produsere hcg, eller at tanta kommer så jeg får starta på nytt med 3.pp..
 
Nå kom tanta gitt, 3 dager etter IKM!! Hvorfor gjør du dette mot meg da??[:(] Du har jo alltid kommet når du skulle, håper ikke du gjør dette mot meg mer...!![:@]
 
Hei Cowgirls![:)]

Spennende å lese andre sine tanker i prøvinga fram mot en spire sitter. Synd tanta kom,men håper virkelig det vil skje noe for deg i neste pp...eller så kjapt som over hodet mulig!

Gleder meg til å følge med på deg videre[:D]


Ha en flott søndag,Cowgirls!
 
Takk for det![:)]
Kjipt at hu kom, men da får jeg hvertfall startet på ny pp..! (må tenke positivt)[:D]
 
 
PP.3
22.6
TR
23.6
TR
Syk!![:'(]
24.6
TR
25.6
TR, jobb 15-23.15
26.6
jobb 06.30-15
27.6
jobb 06.30-15
28.6
FRIHELG!!
29.6
Pappa har bursdag
30.6
1.7
jobb 06.30-15
2.7
jobb 06.30-15
3.7
Fruktbare periode starter
Ferie
4.7
5.7
6.7
EL?
7.7
8.7
Fruktbare periode over
9.7
10.7
GATEBIL
11.7
GATEBIL
12.7
GATEBIL
13.7
GATEBIL
14.7
Ferien over[:(]
15.7
16.7
17.7
18.7
19.7
20.7
IKM?
 
Ååhh, dette har vært en j****g dag!![:@] 
Var sengeliggende helt til klokka 6, da hadde sambo fiksa middag til oss.. hehe.. Wienerpølser, tror han leste tankene mine for det va akkurat det jeg hadde lyst på[:)][8D]
 
Nå har mine smerter forflyttet seg til korsryggen, ååhh, som jeg hater TR!!!![&:][:@][&:]
 
 


Første dag i siste menstruasjon:                             22.06.2008
Min fruktbare periode:                      03.07.2008 - 08.07.2008
Eggløsningen finner sted:                                          06.07.2008
Termin:
                                             31.03.2009



*sukk*

Håper det skjer noe denne syklusen..

Hvorfor kan ikke bare de som har lyst på et lite nurk få lov til å bli gravide når de vil..? Da hadde ting vært mye enklere her i verden... Blir skikkelig "irritert" når jeg hører om dem som blir gravide sånn uten vidre og drar og tar abort..[&:] Vet om ei som gjorde det i helga, og på samme dagen var det full fest når hu kom hjem.. FY F***!!
Er greit å ta abort, er ikke det jeg mener, men når det blir på denne måten blir jeg såååå provosert![:@]
 
Back
Topp