Hei
Er det flere enn meg som er bekymret mtp coronaviruset, graviditet og fødsel ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei
Er det noe regel som sier vi MÅ bli på sykehuset i 2-3 dager etter fødsel? Jeg er ikke bekymra for sykdommer generelt og iallefall ikke for meg selv men kjenner jeg er usikker når det kommer til baby og storebroren. Jeg hadde nok takla en sykdom fint siden jeg anser meg selv som frisk og normalt immunforsvar men jeg aner jo ikke hvordan de små hadde taklet det
Hvordan ble det ivaretatt på sykehus med tanke på besøk på barsel osv?Jeg hadde liten baby når det var svineinfluensa også, så kjenner jeg er ganske rolig. Den ble også huset voldsomt opp i media.
Ja så det. Vivhar noen i karantene i Bofø. Heg bor ikke der men d er der sykehuset jeg skal føde på er. Er forkjøla nå men det er vanlig sesong greie som jentene har dratt me fra barnehagen.Jeg er litt små bekymret i og med at jeg bor i Tromsø hvor det er bekreftet smitte, men regner med alt kommer til å gå fint så lenge man har god håndhygiene og holder seg unna de som virker syke...
Det var ikke lov med besøk på barsel denne perioden mener jeg å huske. Jeg var ikke på barsel selv, men var kommet hjem når det satte igang.Hvordan ble det ivaretatt på sykehus med tanke på besøk på barsel osv?
Hvordan ble det ivaretatt på sykehus med tanke på besøk på barsel osv?