Jeg tok første dose ca 2 uker før jeg fant ut jeg var gravid.. og helt ærlig er jeg sykt usikker på om jeg vil ta dose to mens jeg er gravid.. hva tenker dere ? Har dere tatt ? Skal selvfølgelig ta opp dette med legen min 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sånn jeg også tenker. Kunne aldri tilgitt meg selv om plutselig barnet skulle få noen senbivirkninger. Nei huff angrer på at jeg tok første doseJeg venter til etter svangerskapet. Da det ikke er anbefalt for gravide å ta vaksinen, da den ikke er testet ut på gravide. Vil virkelig ikke ta noen sjanse!!
![]()
Mens verdens helseorganisasjon anbefaler at gravide prioriteres..Syns bare det er skummelt ettersom det ikke er forsket på..
Jeg venter til etter svangerskapet. Da det ikke er anbefalt for gravide å ta vaksinen, da den ikke er testet ut på gravide. Vil virkelig ikke ta noen sjanse!!
![]()
Jeg er veldig usikker på hva jeg skal gjøre selv. Men, hva mener du med at den ikke er anbefalt for gravide? FHI anbefaler jo alle gravide å ta den nå. Er det fastlegen din som likevel ikke anbefaler, eller?

Nei sant.. føler jeg må velge mellom 2 onder.. vanskeligJeg fikk tatt første dose på cd 7 og hadde el cd15
ettersom det er endel smitte igjen og det er nå anbefalt for gravide å ta vaksinen, så tenker jeg å forhøre meg med jordmor og lege, og evt ta den mellom 2 og 3.trimester.. var lenge skeptisk, men vil heller ikke ha korona som gravid..
Ja, heldigvis er det jo valgfrittNei sant.. føler jeg må velge mellom 2 onder.. vanskelig
Joda, men er jo faktisk ingen som vet om barna som blir født får noe senskader..Ja, heldigvis er det jo valgfrittmin svigerinne ble gravid kort tid etter hun fikk astra zenica i mars og skal nå ta dose 2 neste onsdag med pfizer. Da er hun 26 uker på vei. Så jeg heller litt mot å ta den litt senere jeg også
Nei, men ingen som vet om korona i seg selv kan gi noen senskader heller. Så det er vanskelig uansettJoda, men er jo faktisk ingen som vet om barna som blir født får noe senskader..![]()