Connie

Snufla

Elsker forumet
Hvordan går det med hundeproblemet ditt??? Er det stile nå?

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Haha så koselig med egen tråd :) ja vi sa jo ifra å hun har vist kvittet seg med den som bråket. Men hun har ikke vært hjemme selv siden den dagen vi sa ifra heller da. Ho kom akkurat hjem nå faktisk så håper ikke ho er blitt skremt til å flytte.

He, he. Huff ikke så greit. Man vil jo ikke være vrang husvert, men på en annen side så skal man jo kunne ha det bra i sitt eget hus. Får håpe det ordner seg nå da :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Trudde ho flytta ho og eg:p siden ho bare stakk :p jaja håper det blir bedre!:p

Ja er vanskelig å klage på henne, men når hun lovet at hundene er stille så blir det jo noe anett. Føler jo litt ansvar ovenfor de andre naboene her også:) ja det går nok bra :) ho må jo få lov å leve der og lage lyd :)

Ja er vanskelig å klage på henne, men når hun lovet at hundene er stille så blir det jo noe anett. Føler jo litt ansvar ovenfor de andre naboene her også:) ja det går nok bra :) ho må jo få lov å leve der og lage lyd :)
Ho må få lage lyd ja, men ikkje hundene 24/7 ;)

Ho må få lage lyd ja, men ikkje hundene 24/7 ;)
Nei, men hadde jeg vært henne hadde jeg jo også vært bekymret for om hundene bråket når jeg ikke var hjemme. Man må jo ta hensyn :)

Skulle aldr sakt noe ang dette i går. For nå våknet jeg til hylingen under igjen :( det er så intenst

Åhhr så kjedelig då!! Er ikkje ho heime?
Nopp ho er vel på jobb. Men sa det til mannen at vi nå må gi henne valget med å bo her uten den hunden som bråker eller ikke bo her. Er veldig kjipt at det ikke er en lovlig grunn å kaste henne ut på, men er lov å prøve. For det her funker ikke.

Back
Topp