Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ho må få lage lyd ja, men ikkje hundene 24/7Ja er vanskelig å klage på henne, men når hun lovet at hundene er stille så blir det jo noe anett. Føler jo litt ansvar ovenfor de andre naboene her ogsåja det går nok bra
ho må jo få lov å leve der og lage lyd
![]()
Nei, men hadde jeg vært henne hadde jeg jo også vært bekymret for om hundene bråket når jeg ikke var hjemme. Man må jo ta hensynHo må få lage lyd ja, men ikkje hundene 24/7![]()
Så sant så santNei, men hadde jeg vært henne hadde jeg jo også vært bekymret for om hundene bråket når jeg ikke var hjemme. Man må jo ta hensyn![]()
Åhhr så kjedelig då!! Er ikkje ho heime?Skulle aldr sakt noe ang dette i går. For nå våknet jeg til hylingen under igjendet er så intenst
Nopp ho er vel på jobb. Men sa det til mannen at vi nå må gi henne valget med å bo her uten den hunden som bråker eller ikke bo her. Er veldig kjipt at det ikke er en lovlig grunn å kaste henne ut på, men er lov å prøve. For det her funker ikke.Åhhr så kjedelig då!! Er ikkje ho heime?