Clearblue tolkning

M

mammalykke3

Guest
1-2 betyr 1-2 uker siden egget festet seg eller befruktet?

Jeg fikk 1-2 på testen mandag 23.juni, 1-2 på testen lørdag 28.juni og deretter 2-3 på testen søndag 29.juni...
Bør jeg da tenke at egget festet seg/ble befrukta på en søndag siden testen endret seg fra 1-2 til 2-3 da?:)
 
I bruksanvisningen står det at det er fra befruktning. 1-2 = 3-4 uker på vei /-)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og 2-3 er 4-5 uker på vei, mens 3+ er 5 uker eller mer. Det sier ikke noe om nøyaktig tidspunkt for når det ble befruktet.

venter barn nummer to 03.03.15
 
Kan jeg spøre når du tok testene? Var det på morgenurin, eller midt på dagen? :)


<3 08.03.15 <3
 
Mulig ... Hmm...
Men når jeg kom på ultralyd på tirsdagen så sa han at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde...
Om han skulle tolket den lille klumpen, så vil han si at jeg ble gravid 15.juni... Og at jeg da er 4+4 i dag, og 4+2 da jeg tok ultralyd... (han så jo likevel at det var noe der, men han så ikke liv enda..)
Så om jeg er såpass tidlig gravid enda... da betyr det at jeg fikk positiv test nøyaktig 1 uke etter eggløsningen i tilfelle...
Håper ultralyd onsdag gir meg klare svar..
Har prøvd å tolke termin ved hjelp av cb.. for de skal jo være nokså nøyaktig..
Og om gynekologen har rett.. at jeg ble gravid 15.. Så viste jo faktisk cb 1-2 8 dager etter eggløsning.. Og 2-3 14 dager etter eggløsning... Da er jeg muligens 5+3 på ultralyd onsdag og han kan se noe som helst..
Tidligere har de kunne sett hjertet så tidlig som 5+5 hos meg..
 
Mulig ... Hmm...
Men når jeg kom på ultralyd på tirsdagen så sa han at jeg ikke var så langt på vei som jeg trodde...
Om han skulle tolket den lille klumpen, så vil han si at jeg ble gravid 15.juni... Og at jeg da er 4+4 i dag, og 4+2 da jeg tok ultralyd... (han så jo likevel at det var noe der, men han så ikke liv enda..)
Så om jeg er såpass tidlig gravid enda... da betyr det at jeg fikk positiv test nøyaktig 1 uke etter eggløsningen i tilfelle...
Håper ultralyd onsdag gir meg klare svar..
Har prøvd å tolke termin ved hjelp av cb.. for de skal jo være nokså nøyaktig..
Og om gynekologen har rett.. at jeg ble gravid 15.. Så viste jo faktisk cb 1-2 8 dager etter eggløsning.. Og 2-3 14 dager etter eggløsning... Da er jeg muligens 5+3 på ultralyd onsdag og han kan se noe som helst..
Tidligere har de kunne sett hjertet så tidlig som 5+5 hos meg..

Masse lykke til på onsdag! Krysser fingrene!:)


♡02.03.2015♡
 
Back
Topp