Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Her er bildet. Vet ikke om dere klarer å se streken som gjør plusstegn. 12 dpo.Og så skal du kanskje ikke undervurdere hvor god gjengen her inne er til å se ultrasvake tester godt mulig at flere ser strek
Ser streken på denne også Hadde det vært en skyggestrek tenker jeg at den ikke ville blitt så tydelig som den var etter 20 minutter, men heller holdt seg slik som disse bildene. Jeg tror du er gravidHer er bildet. Vet ikke om dere klarer å se streken som gjør plusstegn. 12 dpo.
Tusen takk!Ser streken på denne også Hadde det vært en skyggestrek tenker jeg at den ikke ville blitt så tydelig som den var etter 20 minutter, men heller holdt seg slik som disse bildene. Jeg tror du er gravid
Jeg har ofte fått skygge på disse dessverre. Har lest at de er så utrolig sensitive at de til og med kan slå ut på det normale HCG nivået i kroppen noen ganger (under 5). Men jeg håper veldig for deg at dette er en tidlig gravid-strek! Har du noen strimler du kan prøve i morgen tidlig? Personlig foretrekker jeg de som ikke er tidlig-tester, får ofte skygger/falske-positive på disse.Her er bildet. Vet ikke om dere klarer å se streken som gjør plusstegn. 12 dpo.
Ser streken på denne også Hadde det vært en skyggestrek tenker jeg at den ikke ville blitt så tydelig som den var etter 20 minutter, men heller holdt seg slik som disse bildene. Jeg tror du er gravid
Tok en digital test i dag og den var dessverre negativt. I dag er det 13dpo, så forventet mensen er i morgen.Jeg har ofte fått skygge på disse dessverre. Har lest at de er så utrolig sensitive at de til og med kan slå ut på det normale HCG nivået i kroppen noen ganger (under 5). Men jeg håper veldig for deg at dette er en tidlig gravid-strek! Har du noen strimler du kan prøve i morgen tidlig? Personlig foretrekker jeg de som ikke er tidlig-tester, får ofte skygger/falske-positive på disse.
Det samme skjedde meg. Jeg fikk denne 12 dpo . Som var mandag. Testet strimler igår og idag tidlig 14 dpo som er negativTok en digital test i dag og den var dessverre negativt. I dag er det 13dpo, så forventet mensen er i morgen.
Jeg har ofte fått skygge på disse dessverre. Har lest at de er så utrolig sensitive at de til og med kan slå ut på det normale HCG nivået i kroppen noen ganger (under 5). Men jeg håper veldig for deg at dette er en tidlig gravid-strek! Har du noen strimler du kan prøve i morgen tidlig? Personlig foretrekker jeg de som ikke er tidlig-tester, får ofte skygger/falske-positive på disse.
Det samme skjedde meg. Jeg fikk denne 12 dpo . Som var mandag. Testet strimler igår og idag tidlig 14 dpo som er negativ
Jeg håper virkelig at håpet ikke er ute. Leste at mange fikk ikke positiv graviditetstest før de var 16, 17 dpo.Det samme skjedde meg. Jeg fikk denne 12 dpo . Som var mandag. Testet strimler igår og idag tidlig 14 dpo som er negativ
Ja, samme her. Krysser fingrene for oss begge . Forventer IKM imorg. La oss holde oss oppdatert .Jeg håper virkelig at håpet ikke er ute. Leste at mange fikk ikke positiv graviditetstest før de var 16, 17 dpo.
De tilfellene der er nok når eggløsning har vært senere enn forventet. Implantasjonsvinduet er mellom 6-9 dpo og da begynner hcg og stige raskt. Derfor får de fleste positiv test fra 9-11 dpo, men hvis man ikke helt sikkert vet når eggløsning er så kan det jo komme senere, men da er man jo tidligere i dpoJeg håper virkelig at håpet ikke er ute. Leste at mange fikk ikke positiv graviditetstest før de var 16, 17 dpo.
Hei, fikk mensen i dag. Dag 29 av syklus som vanlig. Masse lykke til til degJa, samme her. Krysser fingrene for oss begge . Forventer IKM imorg. La oss holde oss oppdatert .
Masse masse lykke tilÅh ,- men da håper jeg denne syklus gir deg en spire Jeg venter på mensen
Masse lykke til til deg også hvilken uke hopper du inn i?Masse masse lykke til
Hei, jeg er herMasse lykke til til deg også hvilken uke hopper du inn i?
Hvordan går det? Fikk du mensen?Hei, jeg er her