Clearblue digital ultratidlig - erfaringer?

Brukte her et slikt bilde for å vise det. Klarer dere å se som meg? Eller er det bare meg som tror at det er strek? CB plusstegn

Vedlegg

• Negative Image_2024115131717924.jpg
    Negative Image_2024115131717924.jpg
    107,5 KB · Visninger: 96
Og så skal du kanskje ikke undervurdere hvor god gjengen her inne er til å se ultrasvake tester :hilarious: godt mulig at flere ser strek ❤️
Her er bildet. Vet ikke om dere klarer å se streken som gjør plusstegn. 12 dpo.

Vedlegg

• Negative Image_2024115131717924.jpg
    Negative Image_2024115131717924.jpg
    107,5 KB · Visninger: 89
  • 20241105_062410.jpg
    20241105_062410.jpg
    428,7 KB · Visninger: 89
Ser streken på denne også :happy: Hadde det vært en skyggestrek tenker jeg at den ikke ville blitt så tydelig som den var etter 20 minutter, men heller holdt seg slik som disse bildene. Jeg tror du er gravid ❤️

Ser streken på denne også :happy: Hadde det vært en skyggestrek tenker jeg at den ikke ville blitt så tydelig som den var etter 20 minutter, men heller holdt seg slik som disse bildene. Jeg tror du er gravid ❤️
Tusen takk!

Er det flere her som også ser streken? Jeg skal ta en test i morgen tidlig .

Jeg har ofte fått skygge på disse dessverre. Har lest at de er så utrolig sensitive at de til og med kan slå ut på det normale HCG nivået i kroppen noen ganger (under 5). Men jeg håper veldig for deg at dette er en tidlig gravid-strek! :love7 Har du noen strimler du kan prøve i morgen tidlig? Personlig foretrekker jeg de som ikke er tidlig-tester, får ofte skygger/falske-positive på disse.

Jeg har ofte fått skygge på disse dessverre. Har lest at de er så utrolig sensitive at de til og med kan slå ut på det normale HCG nivået i kroppen noen ganger (under 5). Men jeg håper veldig for deg at dette er en tidlig gravid-strek! :love7 Har du noen strimler du kan prøve i morgen tidlig? Personlig foretrekker jeg de som ikke er tidlig-tester, får ofte skygger/falske-positive på disse.
Tok en digital test i dag og den var dessverre negativt. I dag er det 13dpo, så forventet mensen er i morgen. ❤️

Det samme skjedde meg. Jeg fikk denne 12 dpo . Som var mandag. Testet strimler igår og idag tidlig 14 dpo som er negativ

Det samme skjedde meg. Jeg fikk denne 12 dpo . Som var mandag. Testet strimler igår og idag tidlig 14 dpo som er negativ
Jeg håper virkelig at håpet ikke er ute. Leste at mange fikk ikke positiv graviditetstest før de var 16, 17 dpo.

Jeg håper virkelig at håpet ikke er ute. Leste at mange fikk ikke positiv graviditetstest før de var 16, 17 dpo.
De tilfellene der er nok når eggløsning har vært senere enn forventet. Implantasjonsvinduet er mellom 6-9 dpo og da begynner hcg og stige raskt. Derfor får de fleste positiv test fra 9-11 dpo, men hvis man ikke helt sikkert vet når eggløsning er så kan det jo komme senere, men da er man jo tidligere i dpo :)

Back
Topp