Clearblue digital ultratidlig - erfaringer?

Fikk denne streken, men testen sa negativ. Kan det bare være for tidlig?
Er det digitale tester dere åpner? De skal ikke åpnes! De er ikke konstruert på samme måte som strimmeltester.

Noen av dere som har prøvd cb ultratidlig som opplever at den blir positiv når den har ligget noen timer?

På mandag tok jeg en test på kvelden, den var negativ. Når jeg stod opp morgenen etter oppdaget jeg at det var kommet en strek og var positiv. Tok en ny test i morgest, den var også negativ.. men etter å ha sendt barn på skolen og gått tilbake å så på testen, var den også blitt positiv

Noen av dere som har prøvd cb ultratidlig som opplever at den blir positiv når den har ligget noen timer?

På mandag tok jeg en test på kvelden, den var negativ. Når jeg stod opp morgenen etter oppdaget jeg at det var kommet en strek og var positiv. Tok en ny test i morgest, den var også negativ.. men etter å ha sendt barn på skolen og gått tilbake å så på testen, var den også blitt positiv
Man skal jo aldri se på tester etter tiden. Ta heller en annen type ☺️

Jeg fikk utslag på ultra tidlig digital og målte hcg i blodet til 5 etterpå, så på meg har de fanget opp graviditet tidlig, men ikke tatt den tidligere enn 9 dpo.

Hei damer! Jeg har et spørsmål til dere som har vært/er gravide. Jeg tok en graviditetstest, CB plusstegn, og fikk en veldig veldig svak positiv strek innen tidsrammen, men streken ble betydelig mørkere etter rundt 15 minutter. Vet ikke hvordan man laster opp bilder her.

Spørsmål til dere:

1. Hadde noen av dere en svak positiv strek som ble tydeligere etter litt tid?

2. Stemte det at dere var gravide etter et slikt resultat?

Hei damer! Jeg har et spørsmål til dere som har vært/er gravide. Jeg tok en graviditetstest, CB plusstegn, og fikk en veldig veldig svak positiv strek innen tidsrammen, men streken ble betydelig mørkere etter rundt 15 minutter. Vet ikke hvordan man laster opp bilder her.

Spørsmål til dere:

Jeg hadde svak strek da jeg testa tidlig :) ble sterkere etter noen dager!

Spørsmål til dere:

Ja, noen tester blir sterkere etter tid, da er de egentlig «ugyldige», men det spiller ikke noe rolle så lenge det er en strek fra start, da er den jo positiv :)

Test på morgenurin i dag ble den slik etter ca 20 minutter, er den da ugyldig? Siden de sier at resultatet ikke gyldig etter 10 min.

Vedlegg

• 20241105_082634.jpg
    20241105_082634.jpg
    207,7 KB · Visninger: 13
Test på morgenurin i dag ble den slik etter ca 20 minutter, er den da ugyldig? Siden de sier at resultatet ikke gyldig etter 10 min.
Så du på den før det hadde gått 10 minutter? Denne er jo veldig tydelig til at det skal være falskt resultat, selv om dette er etter fristen. Hvor mange dpo er du? :happy:

Så du på den før det hadde gått 10 minutter? Denne er jo veldig tydelig til at det skal være falskt resultat, selv om dette er etter fristen. Hvor mange dpo er du? :happy:
Så på den før 10 minutter, den var veldig svak. Dere kan ikke se det på bildet egentlig hvis jeg laster det opp her. Så ble det fort mørkere når det har gått ca 20 minutter.

Så på den før 10 minutter, den var veldig svak. Dere kan ikke se det på bildet egentlig hvis jeg laster det opp her. Så ble det fort mørkere når det har gått ca 20 minutter.
Og så skal du kanskje ikke undervurdere hvor god gjengen her inne er til å se ultrasvake tester :hilarious: godt mulig at flere ser strek ❤️

Back
Topp