Clearblue digital ultratidlig - erfaringer?

Mavik

Forelsket i forumet
Hei dere :love2

Jeg er - som mange andre - på tidenes symptomjakt nå når mensen nærmer seg. Har ømmebryst, er småkvalm, stikninger i livmoren osv. Jeg aner ikke om det er noe jeg vanligvis pleier å ha før mensen, men nå er jeg så obs på symptomer at jeg legger merke til ALT. Dette gjør såklart at forhåpningene mine stiger. Jeg klarte ikke stå imot fristelsen og testet i dag med Clearblue digital ultratidlig, og den ble negativ. Er 8 dpo i dag. Ble sååå skuffet og lei meg, og klamrer meg ennå fast til håpet om at noe er på vei… Samtidig som jeg på mange måter har mistet håpet litt nå siden testen hevder å være ganske sikker flere dager før forventet mens. Trodde ikke jeg skulle reagere slik. Er det noen som har erfaring med denne testen? Har dere testet positivt senere? :nailbiting:

Jeg har brukt den mange ganger og den har aldri slått ut 8 dpo hos meg, selvom jeg har fått skygge på f.eks. babyplan-stripsene. Mulig den trenger litt mer enn de selvom de i teorien skal slå ut samtidig. Så fortsatt masse håp!! ❤️ Frem til TR kommer (eller IKM) kan du i teorien ikke stole på at en negativ test er riktig men du kan stole på en positiv test ;) det seneste jeg har fått positiv test var 11dpo

Jeg tenker at 8dpo mest sannsynlig er alt for tidlig:joyful: er masse håp igjen enda! Men ville spart på de digitale til du får positiv strimmel, de digitale koster jo en del:bag:

Prøv på nytt ved 10/11dpo:)
Jaaa… Håper det, men tenkte siden det var en ultratidlig digital (kostet "bare" 68kr på tilbud) så måtte jeg bare prøve. Og spesielt siden det stod den skulle være veldig sikker opp til 6 dager før forventet menstruasjon. Fikk ikke positiv strimmel sist før jeg var 5 uker på vei. Fikk først positiv på digital med ukesindikator o_O

Jeg har brukt den mange ganger og den har aldri slått ut 8 dpo hos meg, selvom jeg har fått skygge på f.eks. babyplan-stripsene. Mulig den trenger litt mer enn de selvom de i teorien skal slå ut samtidig. Så fortsatt masse håp!! ❤️ Frem til TR kommer (eller IKM) kan du i teorien ikke stole på at en negativ test er riktig men du kan stole på en positiv test ;) det seneste jeg har fått positiv test var 11dpo
Takk for svar, jeg håper og krysser fingrene for at det kanskje ender opp som positivt allikevel :love2

Har hørt at de har slått ut etter digital med uker. Så jeg ville nok heller ventet til du har fått strek på strimmel ❤️

Jeg tok cb Ultratidlig digital 8 dpo som var negativ. Neste dag tok jeg en ny (hadde kjøpt 2-pakke) som var positiv! Sikkert best å vente noen dager som andre har skrevet :)

Babyplan har sendt meg feile tester, hadde bestilt tidlig test og fikk tilsendt de vanlige. Samboer kjøpte Metode+ sine tidligtester i går på butikken, men de ser veldig negative ut begge to ja. 10 dpo :confused:

Vedlegg

• IMG_4476.jpeg
    IMG_4476.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 363
Babyplan har sendt meg feile tester, hadde bestilt tidlig test og fikk tilsendt de vanlige. Samboer kjøpte Metode+ sine tidligtester i går på butikken, men de ser veldig negative ut begge to ja. 10 dpo :confused:
10 dpo er veldig tidlig enda ☺️ men lite tips: prøv gjerne mer urin litt utpå dagen. Vi er flere som har bedre resultat da

har noen av dere fått en clearblue ultratidlig digital som har vært defekt? Eller har dere åpnet dem for å se hvordan strekene inni ser ut? Tok en i dag som var negativ, men når jeg åpnet den var det ikke strek der kontrollstreken skal være men strek der teststreken skal være

Vedlegg

• IMG_6760.jpeg
    IMG_6760.jpeg
    1,5 MB · Visninger: 420
har noen av dere fått en clearblue ultratidlig digital som har vært defekt? Eller har dere åpnet dem for å se hvordan strekene inni ser ut? Tok en i dag som var negativ, men når jeg åpnet den var det ikke strek der kontrollstreken skal være men strek der teststreken skal være
Jeg fikk også det idag da jeg testet. Var du gravid eller viste testen riktig?

Testa positivt 10dpo med cb ultratidlig testen. Hadde bare 1 strek når jeg åpna den.
Fikk ikke gravid på testen som viser uker.
Er i dag 6+0 :Heartred

Jeg åpnet min nå. Fikk også ikke gravid. Det er vanlig cb digital. Det lå 2 stk inni

Vedlegg

• 20240402_131816.jpg
    20240402_131816.jpg
    2,4 MB · Visninger: 330
Back
Topp