Clearblue digital ukeindikator

Bkno1727182

Blir kjent med forumet
Noen som har peiling på disse testene? Leser både at hcg må være på 50 for å få utslag på 1-2 og noen skriver det må være på 25 for å få 1-2. Hva er det som er rett?

Fant denne her om dagen ☺️

Vedlegg

• 47D2D8C1-D869-4155-AE9E-637051C02245.jpeg
    47D2D8C1-D869-4155-AE9E-637051C02245.jpeg
    180,5 KB · Visninger: 3.104
IMG_3348.jpg

Her er tidligtest på 10mlu tatt på samme urin som digital. Og jeg kan ikke ha hatt hcg på mer enn maks 15 her, da jeg tok blodprøve to dager etter. Mener å ha lest at digital slår ut på helt ned til 10 i hcg :)

Vis vedlegget 247240

Her er tidligtest på 10mlu tatt på samme urin som digital. Og jeg kan ikke ha hatt hcg på mer enn maks 15 her, da jeg tok blodprøve to dager etter. Mener å ha lest at digital slår ut på helt ned til 10 i hcg :)

Aaah, så langt ned ja.. hadde hcg på 46 for to uker siden ( på vei ned etter spontanabort) så da er det vell enda det som henger igjen å ikke ny gravidtet.

Aaah, så langt ned ja.. hadde hcg på 46 for to uker siden ( på vei ned etter spontanabort) så da er det vell enda det som henger igjen å ikke ny gravidtet.

Åh, jeg håper det er en ny graviditet for din skyld! Hcg på 46 buuuuuurde jo vært ute av kroppen på to uker. Krysser fingrene for deg:)

Fikk positivt test hos legen også, men legen tror forsatt det er bare hcg som henger igjen. Men testene hos legen skal vell være mindre sensitive? Eller?

Fikk positivt test hos legen også, men legen tror forsatt det er bare hcg som henger igjen. Men testene hos legen skal vell være mindre sensitive? Eller?
Tok de blodprøve? Du kan få måle hcg nivå i blodet for å se om det stiger eller synker.

Tok de blodprøve? Du kan få måle hcg nivå i blodet for å se om det stiger eller synker.

Ja tok blodprøve også, får svar på den i morgen :) hun ville egentlig ikke deg, siden jeg tok for 2,5 uke siden å da va den på 46 ( på vei ned etter SA) men hun er liksom sikker på at det ikke er ny gravidtet. Var jeg som krevet å få testet.

Ja tok blodprøve også, får svar på den i morgen :) hun ville egentlig ikke deg, siden jeg tok for 2,5 uke siden å da va den på 46 ( på vei ned etter SA) men hun er liksom sikker på at det ikke er ny gravidtet. Var jeg som krevet å få testet.
Skal du ta en ny blodprøve igjen om en stund da?
Nå er det 2.5 uke siden min abort, og jeg har helt negative tester.

Vi får se hva måren dagen sier av resultat er den liksom 10 ser jeg ikke poenget, men reiner med at den er høyere siden testene hos legen slår ut å di skal vell slå ut på rundt 50hcg? Eller? Men jeg kommer til å kver ny om to dager tenker jeg vis den er høyere enn 10

Æ hadd hCG på 3400 når æ fortsatt fikk 2-3 på min i fjor. No e lillegull 4mnd. Tok blodprøven for hCG 1 time etter cbd. Så stole ikke helt på tallan dær.

Back
Topp