Bkno1727182
Blir kjent med forumet
Noen som har peiling på disse testene? Leser både at hcg må være på 50 for å få utslag på 1-2 og noen skriver det må være på 25 for å få 1-2. Hva er det som er rett?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 247240
Her er tidligtest på 10mlu tatt på samme urin som digital. Og jeg kan ikke ha hatt hcg på mer enn maks 15 her, da jeg tok blodprøve to dager etter. Mener å ha lest at digital slår ut på helt ned til 10 i hcg![]()
Aaah, så langt ned ja.. hadde hcg på 46 for to uker siden ( på vei ned etter spontanabort) så da er det vell enda det som henger igjen å ikke ny gravidtet.
Fant denne her om dagen![]()
Tok de blodprøve? Du kan få måle hcg nivå i blodet for å se om det stiger eller synker.Fikk positivt test hos legen også, men legen tror forsatt det er bare hcg som henger igjen. Men testene hos legen skal vell være mindre sensitive? Eller?
Tok de blodprøve? Du kan få måle hcg nivå i blodet for å se om det stiger eller synker.
Skal du ta en ny blodprøve igjen om en stund da?Ja tok blodprøve også, får svar på den i morgenhun ville egentlig ikke deg, siden jeg tok for 2,5 uke siden å da va den på 46 ( på vei ned etter SA) men hun er liksom sikker på at det ikke er ny gravidtet. Var jeg som krevet å få testet.