Clearblue digital test

Fikk 1-2 når jeg var 3+6 og 2-3 når jeg var 4+4

De eneste to testene jeg har tatt denne gang så jeg vet ikke om jeg kunne fått det før ☺️

det er sånt som jeg har fått også! Men jeg har som regel fått 1-2 frem til 4+5 ca. Så denne gangen skal jeg kun ta en, hvor det står gravid og ukene - men kun for å ta et bilde! Tar ikke flere av de, blir bare nervøs! Fikk til og med for få uker når jeg venta tvillinger! (Mista den ene i uke 7). Men har sett veldig variabel historie med de. Du tar sikkert et lurt valg! :love7

Ja de er ikke helt stabile virker det som! Så gjør en nok bare mer nervøs enn nødvendig. Spesielt når du i tillegg hadde tvillinger. Beklager at du mistet den ene, men håper den andre har det fint :hug003

Ja de er ikke helt stabile virker det som! Så gjør en nok bare mer nervøs enn nødvendig. Spesielt når du i tillegg hadde tvillinger. Beklager at du mistet den ene, men håper den andre har det fint :hug003

absolutt! For meg var de bare herk :banghead:
Han andre har det flott, ligger og sover og gleder seg til 3-års dagen sin i morra! :smiley-angelic003

Tror jeg også stiger litt sakte, gjorde det sist også, venter med siste før 3+, fordi jeg har de liggende, men stresser ikke med den :)

1-2, 10dpo
2-3, 4+2 (vet ikke om det hadde kommet før, testa ikke før da)

Veldig individuelt hvor mye HCG man produserer, så du skal ikke bekymre deg selv om stigningen ikke er like rask :)

1-2, 10dpo
2-3, 4+2 (vet ikke om det hadde kommet før, testa ikke før da)

Veldig individuelt hvor mye HCG man produserer, så du skal ikke bekymre deg selv om stigningen ikke er like rask :)

wow! Positiv på 10dpo! Det er jeg idag. Men kan ikke se for meg at den ville blitt positiv :( så jeg venter til 14dpo (4+0) :happy:

Fekk 3+ då eg var 5+6. Då hadde det gått ni dagar frå første 2-3 test, og eg var nervevrak!

wow! Positiv på 10dpo! Det er jeg idag. Men kan ikke se for meg at den ville blitt positiv :( så jeg venter til 14dpo (4+0) :happy:
Trodde ikke den kom til å slå ut. For hadde tidligtest fra babyplan som va veldig svak.. Lurt å vente ja, så du ikke blir unødvendig skuffa ❤️

Kan bare advare når det gjelder disse tester. Fikk 3+ 5+1, men 5+2 fikk jeg 2-3 igjen. De tester er ikke til å stole på. Og jeg er gravid med tvillinger! En annen som hadde samme opplevelse som meg, var gravid med tvillinger (de er nettopp født og alle har det bra).

Sorry, skulle være trillinger, ikke tvillinger. (Som nettopp er født og har det bra)

Back
Topp