Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
det er sånt som jeg har fått også! Men jeg har som regel fått 1-2 frem til 4+5 ca. Så denne gangen skal jeg kun ta en, hvor det står gravid og ukene - men kun for å ta et bilde! Tar ikke flere av de, blir bare nervøs! Fikk til og med for få uker når jeg venta tvillinger! (Mista den ene i uke 7). Men har sett veldig variabel historie med de. Du tar sikkert et lurt valg!
Hmmm, får se om jeg gjør det eller bare venter til TUL i uke 12
Fikk 1-2 når jeg var 3+6 og 2-3 når jeg var 4+4
De eneste to testene jeg har tatt denne gang så jeg vet ikke om jeg kunne fått det før
Ja de er ikke helt stabile virker det som! Så gjør en nok bare mer nervøs enn nødvendig. Spesielt når du i tillegg hadde tvillinger. Beklager at du mistet den ene, men håper den andre har det fint
Ja, er fornøyd med dem Men tørr ikke ta den siste for jeg er redd jeg ikke skal få 3+så flotte resultater da! Gratulerer
Ja, er fornøyd med dem Men tørr ikke ta den siste for jeg er redd jeg ikke skal få 3+
Det skulle ikke jeg heller, men siden alle her inne testet så ofte så følte jeg for en test tildet skjønner jeg! Jeg skal ikke ta flere enn en!
absolutt! For meg var de bare herk
Han andre har det flott, ligger og sover og gleder seg til 3-års dagen sin i morra!
Godt å høre gratulerer med 3 års dagen jeg gleder meg til vi kan fortelle 4 åringen om babyen i magen. Men venter noen uker til
takk! Vi venter også med å fortelle alle storesøskna til vi er rundt 10-12 uker
1-2, 10dpo
2-3, 4+2 (vet ikke om det hadde kommet før, testa ikke før da)
Veldig individuelt hvor mye HCG man produserer, så du skal ikke bekymre deg selv om stigningen ikke er like rask
Trodde ikke den kom til å slå ut. For hadde tidligtest fra babyplan som va veldig svak.. Lurt å vente ja, så du ikke blir unødvendig skuffawow! Positiv på 10dpo! Det er jeg idag. Men kan ikke se for meg at den ville blitt positiv så jeg venter til 14dpo (4+0)
Trodde ikke den kom til å slå ut. For hadde tidligtest fra babyplan som va veldig svak.. Lurt å vente ja, så du ikke blir unødvendig skuffa