Clearblue digital test

Mammamodus :)

Glad i forumet
Juligull2021
Hei! Lurte litt på deres erfaring med disse digitale testene med ukeindikator.. I mine forrige svangerskap, så har jeg alltid fått for lite uker. Og 3+ har ikke kommet før godt etter 6 uker. Lurer også på hvor tidlig dere har fått positivt på de?
 
Heihei! Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+0 og 3+ uker når jeg var 4+5. :joyful:
 
1-2 når eg var 3+3
2-3 når eg var 4+2
Skal prøve og holde meg med neste test til søndag (5+0) i håp om 3+
 
1-2 når eg var 3+3
2-3 når eg var 4+2
Skal prøve og holde meg med neste test til søndag (5+0) i håp om 3+

oppdater åssen det går når du er 5+0 da! Spennende :happy112 det kan være at jeg produserer litt sakte HCG...:smiley-angry017 men det er alltid super nervepirrende å ta de, så med forrige tok jeg bare den ene (som viste 1-2 når jeg var 5+1), og lot det være med det! Og alt var jo helt fint :happy:
 
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+6 og det samme 5+6 (men denne var ikke morgenurin) Idag er jeg 6+0. Men tenker ikke ta flere tester siden jeg ser at det er såpass individuelt når 3+ kommer. Får stole på kroppen :happy:
 
Jeg fikk 2-3 på 4+3. Usikker på om jeg tør ta en til eller om jeg bare vil psyke meg ut ved å gjøre det hvis den fortsatt viser det samme :nailbiting: Skal på TUL 11/9 så får se om jeg holder ut til det.
 
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+6 og det samme 5+6 (men denne var ikke morgenurin) Idag er jeg 6+0. Men tenker ikke ta flere tester siden jeg ser at det er såpass individuelt når 3+ kommer. Får stole på kroppen :happy:

det er sånt som jeg har fått også! Men jeg har som regel fått 1-2 frem til 4+5 ca. Så denne gangen skal jeg kun ta en, hvor det står gravid og ukene - men kun for å ta et bilde! Tar ikke flere av de, blir bare nervøs! Fikk til og med for få uker når jeg venta tvillinger! (Mista den ene i uke 7). Men har sett veldig variabel historie med de. Du tar sikkert et lurt valg! :love7
 
Jeg fikk 2-3 på 4+3. Usikker på om jeg tør ta en til eller om jeg bare vil psyke meg ut ved å gjøre det hvis den fortsatt viser det samme :nailbiting: Skal på TUL 11/9 så får se om jeg holder ut til det.

For å være ærlig, så ville jeg personlig anbefalt deg å la vær å ta flere! Det har forårsaket så mye unødvendig redsel og stress hos meg.. og flere av venninnene mine! Hvis du klarer det, så ville jeg ventet til UL :happy:
 
Sorry :angelic: Er tvillinger noe du absolutt ikke ønsker? Men altså, de clearblue ukesibdokatorene er helt upålitelig spør du meg! Jeg fikk jo for få uker når jeg venta tvillinger også liksom.. har hørt det er veldig opp og ned!
Neida for min del hadde det vært festlig :hilarious: Men mannen er stressa :hilarious: Ja er det jeg har hørt også, lurte på å ta HCG måling men vet at det kan jo være høyt på enkelt svangerskap og lavt på tvillinger såeh :hilarious:
 
Neida for min del hadde det vært festlig :hilarious: Men mannen er stressa :hilarious: Ja er det jeg har hørt også, lurte på å ta HCG måling men vet at det kan jo være høyt på enkelt svangerskap og lavt på tvillinger såeh :hilarious:

haha, skjønner! Jeg tror og mener at man kun får det man takler, og at man takler det man får :laughing002 har også skjønt etterhvert at HCG nivåene er utrolig forskjellig. Men artig å høre folks erfaring :happy119 ved HCG måling hos legen, så burde du måle to ganger, ved 48timers mellomrom. Det sier noe om riktig utvikling fremover, og også potensielt om det er flere inne i der :smiley-angelic003
 
haha, skjønner! Jeg tror og mener at man kun får det man takler, og at man takler det man får :laughing002 har også skjønt etterhvert at HCG nivåene er utrolig forskjellig. Men artig å høre folks erfaring :happy119 ved HCG måling hos legen, så burde du måle to ganger, ved 48timers mellomrom. Det sier noe om riktig utvikling fremover, og også potensielt om det er flere inne i der :smiley-angelic003
Hmmm, får se om jeg gjør det eller bare venter til TUL i uke 12 :hilarious:
 
Back
Topp