Hei! Lurte litt på deres erfaring med disse digitale testene med ukeindikator.. I mine forrige svangerskap, så har jeg alltid fått for lite uker. Og 3+ har ikke kommet før godt etter 6 uker. Lurer også på hvor tidlig dere har fått positivt på de?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heihei! Jeg fikk 1-2 uker når jeg var 4+0 og 3+ uker når jeg var 4+5.
Jeg fikk 2-3 uker når jeg var 4+1
Vis vedlegget 334136 Hcg nivået er jo ganske individuelt...! Men har funnet denne....
1-2 når eg var 3+3
2-3 når eg var 4+2
Skal prøve og holde meg med neste test til søndag (5+0) i håp om 3+
Var ikke morgen urin noen av dem faktisk ja det syns jeg og! Mannen er livredd tvillingerhaha, det var da voldsomt til stigning fort ! Var det på morgenurin begge gangene?
Var ikke morgen urin noen av dem faktisk ja det syns jeg og! Mannen er livredd tvillinger
Jeg fikk 2-3 når jeg var 4+6 og det samme 5+6 (men denne var ikke morgenurin) Idag er jeg 6+0. Men tenker ikke ta flere tester siden jeg ser at det er såpass individuelt når 3+ kommer. Får stole på kroppen
Jeg fikk 2-3 på 4+3. Usikker på om jeg tør ta en til eller om jeg bare vil psyke meg ut ved å gjøre det hvis den fortsatt viser det samme Skal på TUL 11/9 så får se om jeg holder ut til det.
Nei ikke si sånn aTakk for svar! venninna mi fikk så fort stigning når ho venta tvillinger... lykke til!
Nei ikke si sånn a
Neida for min del hadde det vært festlig Men mannen er stressa Ja er det jeg har hørt også, lurte på å ta HCG måling men vet at det kan jo være høyt på enkelt svangerskap og lavt på tvillinger såehSorry Er tvillinger noe du absolutt ikke ønsker? Men altså, de clearblue ukesibdokatorene er helt upålitelig spør du meg! Jeg fikk jo for få uker når jeg venta tvillinger også liksom.. har hørt det er veldig opp og ned!
Neida for min del hadde det vært festlig Men mannen er stressa Ja er det jeg har hørt også, lurte på å ta HCG måling men vet at det kan jo være høyt på enkelt svangerskap og lavt på tvillinger såeh
Hmmm, får se om jeg gjør det eller bare venter til TUL i uke 12haha, skjønner! Jeg tror og mener at man kun får det man takler, og at man takler det man får har også skjønt etterhvert at HCG nivåene er utrolig forskjellig. Men artig å høre folks erfaring ved HCG måling hos legen, så burde du måle to ganger, ved 48timers mellomrom. Det sier noe om riktig utvikling fremover, og også potensielt om det er flere inne i der