twinanne
Forumet er livet
Hvordan går det med hodet da, regner med at du fortsatt har et hodet på toppen der, og lenget etter å føle at det ikke hadde sotti på toppen der. Eller hjelper det å ta det litt mer med ro?
Desverre kan jeg ikke sende deg et nyt hode i posten, har prøvd å få tak et annet hode selv jeg, men de sier det er helt umulig desverre[:D]
Desverre kan jeg ikke sende deg et nyt hode i posten, har prøvd å få tak et annet hode selv jeg, men de sier det er helt umulig desverre[:D]
, håper livmorslimhinnen din er av gullkvalitet da og i rute, skal holde tomlene for deg jeg slik at du kommer igang med rugingen fort nå snupp, desto fortere du starter med rugingen desto fortere kan du teste og desto fortere ka du kvitte deg med de fordømte tablettene.[8D]
du er såå go du=)) men duh, siden de styrer syklusen min med disse pillene,kan de da sette inn egg når jeg er klar da? etter min egen syklus skal jeg ha eggløsning på onsdag da du skal ta test..hihi..men siden jeg tar disse pillene,kan det da blir før denne dagen?[8|]