CiZzYeN

Så flott da, du blir ruger samtidig med Hegmw da og kanskje 1Hege også, så koslig for deg, skal si det er artigere desto flere som ruger samtidig.Krysser fingrene for at opptiningen går som den skal[:)]

Synd med parkeringsboten - den for du sannelig klage på ja!!!

Ikkje lenge til onsdagen[:)][:)][:)]

TWINANNE:   Ja gjett om jeg skal klage,jeg var jo inne på butikken da han skrev den...[:@]men skal ikke nekte for at det var en grunn for at jeg handlet igjen...hehe[:D]
JA SATSER OG HÅPER AT EGGET IKKE SKAL GÅ I VASKEN,JEG SKAL NEMLIG VÆRE GRAVID I SOMMER...HIHI[:D][:D][:D]

VESTLANDSJENTO: Det er ikke lenge nei...hihi...men tiden går tregere når man er sykmeldt og går hjemme da...hihi..men fikk snakket med de i dag, og viss vi skulle trenge flere fryseforsøk så er det siste gang med disse tablettene...[;)] YES[:D]

ORIGINAL: ElinR

nå blir vi snart gravide alle sammen

ja gjett da...her blir det en hel gjeng med gravide prøverørsbarn...hihi

ORIGINAL: CiZzYeN

Kom igjen jenter venter på dere jeg, dersom jeg ikke ramler tilbake hit da. Men da bør dere helst ha kommet over på terminforuma.

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: CiZzYeN

Kom igjen jenter venter på dere jeg, dersom jeg ikke ramler tilbake hit da. Men da bør dere helst ha kommet over på terminforuma.

Du blir og er GRAVID...hihi[:D]
vi kommer etter på terminforum siden...hihi=))denne gangen skal jeg over på terminforum siden med en gang...*tjihi* 

Back
Topp