CHICKA.....

stolt2barnsmor

Andre møte med forumet
Er du klar over at stue/sofa bildet ditt ligger ute på finn.no? Ditt bilde som du har hatt inne her men andre som selger "en tilsvarende sofa" står det.

Hvor?  link?

Da har jeg snakket med Chicka, og hun ringte mannen.
Men Han la på når hun fortalte hva hun ville.
Hun har sendt melding om at det bør bli fjernet i løpet av dagen.

Helt utrolig at folk bruker andres bilder[8|]

ORIGINAL: Ihne

Makan til frekkhet[>:]

Ikke nok med det, han skal ha 1500 kr for noe som hun gir bort[&:][8D]

Ja, ikkesant..
Lykke til mister[8D]

ser ikke helt problemet jeg da,låner bilder jeg også,hvis jeg ikke har.

ORIGINAL: Elvir@

Er klar over at når man deler bilder på internett, så har man ikke lenger kontroll over hvor bildene ens tar veien lenger. Men mener likevel at bilder er personlige og at det er dårlig internett-skikk å 'låne' (stjele, om man ikke spør- vil jeg si!) andres bilder!
Tenk om noen hadde lånt et bilde av ditt barn i et annet forum for å vise frem et klesplagg man liker godt f.eks. Og en annen igjen hadde brukt det et annet sted osv osv.. Hadde du likt der? Det hadde ikke jeg! Kjenner faktisk til et tilfelle der vedkommende fant opp en falsk identitet og 'lånte' bilder og historier av noen venners barn (hvor foreldrene selv ikke var noe særlig på internett sånn sett) og skapte sin egen lille familie..
Og hadde heller ikke likt at bilder av hjemmet mitt e.l. vandret 'takket' være andre folk ut i den vide internett verdenen heller!

ORIGINAL: Marit_mor

ORIGINAL: Elvir@

Er klar over at når man deler bilder på internett, så har man ikke lenger kontroll over hvor bildene ens tar veien lenger. Men mener likevel at bilder er personlige og at det er dårlig internett-skikk å 'låne' (stjele, om man ikke spør- vil jeg si!) andres bilder!
Tenk om noen hadde lånt et bilde av ditt barn i et annet forum for å vise frem et klesplagg man liker godt f.eks. Og en annen igjen hadde brukt det et annet sted osv osv.. Hadde du likt der? Det hadde ikke jeg! Kjenner faktisk til et tilfelle der vedkommende fant opp en falsk identitet og 'lånte' bilder og historier av noen venners barn (hvor foreldrene selv ikke var noe særlig på internett sånn sett) og skapte sin egen lille familie..
Og hadde heller ikke likt at bilder av hjemmet mitt e.l. vandret 'takket' være andre folk ut i den vide internett verdenen heller!

Helt enig med deg Marit_mor. Slikt gjør man bare ikke.

Bra at det ordna seg.

ORIGINAL: Marit_mor

Hallois ! Sånn gjør man da bare ikke ! [&:]

Hei jenter!

Fikk vite om tråden her av puppeluppen.
Jeg er på Sunnmøre en tur.[:)]
Lite internetttilgang for tiden[8D]

Ja, er fullt klar over at han ikke har gjort noe ulovelig, men ringte til han og spurte om han ville være så snill og ta det bort alikevel. Da smelte han på røret med meg. Da ble jeg litt provosert.
Ikke nødvendigvis fordi han hadde "lånt" bildet, men for å være så uhøflig.
Sendt noen sms, og han tok som sagt vekk bildet og vi ble enige.
Har jo selvfølgelig ikke passordet til finn.no kontoen min til ¨å forandre min egen annonse nå, men det blir gjort ¨når jeg er hjemme.
Slikt kan skje ¨når man legger ut bilder ja, men er alikevel enig med folk her om at det er dårlig nettskikk[:-]

Jaja, ingen skade skjedd.....

Dere er jaggu meg noen søte og obsevange jenter ihvertfall, det skal dere ha:)
Takk for detektivarbeid[:D][:D]

Back
Topp