stolt2barnsmor
Andre møte med forumet
Er du klar over at stue/sofa bildet ditt ligger ute på finn.no? Ditt bilde som du har hatt inne her men andre som selger "en tilsvarende sofa" står det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Ihne
Makan til frekkhet[>:]
Ikke nok med det, han skal ha 1500 kr for noe som hun gir bort[&:][8D]
ORIGINAL: Elvir@
ser ikke helt problemet jeg da,låner bilder jeg også,hvis jeg ikke har.
ORIGINAL: Marit_mor
ORIGINAL: Elvir@
ser ikke helt problemet jeg da,låner bilder jeg også,hvis jeg ikke har.
Er klar over at når man deler bilder på internett, så har man ikke lenger kontroll over hvor bildene ens tar veien lenger. Men mener likevel at bilder er personlige og at det er dårlig internett-skikk å 'låne' (stjele, om man ikke spør- vil jeg si!) andres bilder!
Tenk om noen hadde lånt et bilde av ditt barn i et annet forum for å vise frem et klesplagg man liker godt f.eks. Og en annen igjen hadde brukt det et annet sted osv osv.. Hadde du likt der? Det hadde ikke jeg! Kjenner faktisk til et tilfelle der vedkommende fant opp en falsk identitet og 'lånte' bilder og historier av noen venners barn (hvor foreldrene selv ikke var noe særlig på internett sånn sett) og skapte sin egen lille familie..
Og hadde heller ikke likt at bilder av hjemmet mitt e.l. vandret 'takket' være andre folk ut i den vide internett verdenen heller!
ORIGINAL: Marit_mor
Hallois ! Sånn gjør man da bare ikke ! [&:]